New Moon

Ik moet zeggen echt een hele goede cake , ik moet wel zeggen dat hij op de filmpjes wat magerder lijkt dat hij in mijn ogen was.
Een echte cake waar de buurman van staat te kijken ;)

Echt wel een topper dus. Met name ook door de hoek waarin deze cake schiet komt het effect echt tot zijn recht. Lekker breed.

Was gisteravond bij de verkoopmeeting van Harten4 vuurwerk en Pyrovoordeel, heb daar te horen gekregen dat ze er nog 14 op voorraad hebben.

Deze moet ik toch even delen. Laat mooi zien hoe breed hij wel niet schiet. Wat een chaos zal dat zijn geweest voor de fakkelaars! :D

n8to.jpg

Waarom krijg jij crackling er wel goed op en ik niet? Mijn New Moon foto's zijn helemaal wazig als wat...

(Btw, prachtige foto)

Moet toch zeggen dat ik niet zo te spreken ben, had gehoopt op een lucht helemaal dicht van crackling.
lastig uitleggen wat ik bedoel maar ik doel op dat je tussen de crackling nog de donkere lucht kan zien en ik had gehoopt dat het helemaal opvulde.

tja, ik had het liefst ook gehad dat hij per rij van 7 schoot en 50 schoten had. Is misschien een overdreven reactie, maar ik vind dit met stip de beste chry crackling cake van nederland, wat ik heb gezien. Dit is echt heel goed. Ik snap je reactie niet helemaal. Ik vind hem iig vet, en ik denk dat als je eronder staat je de lucht niet meer ziet ;-)
greetzz

voor die 150 euro koop ik dan toch liever de garden of eden, ondanks dat er geen effecten overeen komen

Het heeft ook met persoonlijke smaak te maken ik vind dit echt een geweldige bak.
Mooie grote mines en erg breed,maar goed de garden of eden is ook een topbak.:angel:

Back
Bovenaan