Richardus
VWC lid
Ik wou dat mensen/winkels niet zo snel hard gingen gillen dat het uitverkocht is. Want misschien dat net één of een handvol vroege en bekende verkooppunten er doorheen zijn, en de importeur alles heeft vergeven, maar het gros van de winkeliers moeten nog beginnen met de verkoop en moeten het spul nog binnenkrijgen. Oftewel: meer dan genoeg winkels waar je dit nog kunt kopen. Boeien dat de importeur uitverkocht is; dat betekent enkel dat die winkels die zo absurd vroeg met verkoop beginnen niet meer bij kunnen bestellen en daarover gaan zitten gillen. Hun probleem en het nadeel van vroeg bestellen/openen. Ik ga 'm over een week of 2 nog bestellen, als de verkoop bij de meeste winkels begint, no prob.
En misschien weet Royal (en anderen?) ook gewoon goed strak in te kopen. Alle winkeliers krijgen hun deel, klaaaaar. Paar bekende punten verkopen uit, ander minder bekende punten leveren nog gewoon diezelfde cakes op de verkoopdagen. Ondertussen worden andere producten waar overschot van was/meer van is geleverd/geproduceerd ook nog goed afgenomen. Gewoonweg verstandig inkoopbeleid. Alleen die hysterie van het 'o help, ik pis naast de meest gehypete pot' vertekent het beeld weer compleet. Leve internet.
Dit.Als ik het nieuws over het jaar 2013 goed heb begrepen was het probleem dit jaar de extreme hitte in de delen van China waar veel vuurwerk geproduceerd wordt, waardoor de productie van veel producten stil gelegd was. Dat de New Moon nu al is uitverkocht is misschien dus helemaal niet te verwijten aan slechte inschattingen van Royal, maar gewoon het gewilde aantal niet kunnen produceren binnen de korte tijd die overblijft nadat je een poos stil hebt gelegen met je productie.
En misschien weet Royal (en anderen?) ook gewoon goed strak in te kopen. Alle winkeliers krijgen hun deel, klaaaaar. Paar bekende punten verkopen uit, ander minder bekende punten leveren nog gewoon diezelfde cakes op de verkoopdagen. Ondertussen worden andere producten waar overschot van was/meer van is geleverd/geproduceerd ook nog goed afgenomen. Gewoonweg verstandig inkoopbeleid. Alleen die hysterie van het 'o help, ik pis naast de meest gehypete pot' vertekent het beeld weer compleet. Leve internet.
Laatst bewerkt: