Neon Ghost

Hier een goed gelukte mix van de Neon Ghost en Vortex 2 Riakeo.

Enjoy!
Een zeer geslaagde mix inderdaad. Zo vanaf afstand gefilmd komt het heel mooi uit doordat de Vortex 2 wat hoger schiet dan de Neon Ghost, hoe was het effect als je er onder stond? Ook gefilmd toevallig?

A balen. Overweeg een red en yellow python van Funke te doen en dan twee keer Neon Ghost in V bijvoorbeeld. Maar jammer als de gele kleur er dan niet meer in zit.

Ik zie toch flinke verschillen in de diverse geposte films. Heb je die uit het filmpje van Zinkje, zou ik dik tevreden zijn, maar zie ook een variant met rood naar soort witte plum. Tja, wat koop je dan?

Ik zie toch flinke verschillen in de diverse geposte films. Heb je die uit het filmpje van Zinkje, zou ik dik tevreden zijn, maar zie ook een variant met rood naar soort witte plum. Tja, wat koop je dan?
Ja ik had 2 jaar terug de neon ghost op basis van de betere filmpjes maar toen vond ik hem een klein beetje tegenvallen met die plum effecten. Zal wss de nieuwe versie sinds 2022 zijn

Die met zilveren folie en lont bovenop lijken inderdaad minder. Die met zilveren folie en de lont aan de zijkant lijken al wel weer iets beter.

Back
Bovenaan