Nanjing

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: PGF-I-16-1
Artikelnaam: Nanjing
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 230,4 gram*
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Blue tail to blue peony with gold strobe
Tijdsduur: 14 - 16 sec.
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 25 mm tubes, 15 cm hoog
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: € 14,95

pangu_fireworks_nanjong_vuurwerkcrew.jpg

*aangepast naar 2016

Laatst bewerkt door een moderator:
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Blue tail to blue peony with gold strobe
Tijdsduur: 14-16 sec
16 schoten in max 16 seconden, das een rap tempo.
En blauw en goud hebben we nog nooit gezien :rolleyes:
Maarja, nog geen beoordeling over maken denk ik. Ben benieuwd.

Het is wel blue peony with gold strobe,er zijn weinig cakes met puur dat effect. 17 gram per shot,:)

Deze vanavond afgestoken en hij is top! Harde klappen, grote boeketten en mooie combo van blauw met goud. De prijs is echt een lachertje, deze concurreert makkelijk met 25gr/sh cakes van Zena en Rubro. Heb dit jaar enorm veel van Pangu en het lijkt echt een zeer goede lijn te zijn.

Deze vanavond afgestoken en hij is top! Harde klappen, grote boeketten en mooie combo van blauw met goud. De prijs is echt een lachertje, deze concurreert makkelijk met 25gr/sh cakes van Zena en Rubro. Heb dit jaar enorm veel van Pangu en het lijkt echt een zeer goede lijn te zijn.

Dit dus. Hele heldere, felle, grote en ronde boeketten. Goeie burst ook.

Prima bak dit hoor! Prijs/kwaliteit is dik in orde hier. Grote boeketten met mooie heldere blinkers en een prima burst!

Hoort die zo snel te zijn zoals die op de demo ging? Lijkt wel alsof die aan 2 lonten is aangestoken. Ik heb er namelijk 2 besteld en hoop dan wel de iets langzamere versie te hebben.

Hoort die zo snel te zijn zoals die op de demo ging? Lijkt wel alsof die aan 2 lonten is aangestoken. Ik heb er namelijk 2 besteld en hoop dan wel de iets langzamere versie te hebben

die verzie die ik vorig jaar had gaat wel een stuk langzamer misschien word de 2016 verzie zo snel

op 0.29 sec zie je hem 2 stuks

Back
Bovenaan