Nachtbrakerstopic 30-31 december 2025!

Haha vanavond was er al één voor de boeken.

De RiaKeo Outburst geschoten, echt een dikke cake.

Toevallig in DM dit ook al gedeeld met iemand maar wilde het ook hier posten:

Ook gelijk me eerste ervaring met Karen hahaha.

Blond dametje van 50 ofzo in een Mercedes die even kwamen vragen om morgen geen vuurwerk af te steken want ze had een Bosnisch hondje die heel bang was.

Op mijn antwoord: ja ik moet het toch afsteken wat ik gekocht heb, maar ik zal het een stukje verderop doen morgen mevrouw.

Kwam haar antwoord: ik denk dat ik morgen maar vanaf 7 uur rondjes ga rijden op de snelweg.

:bonk::bonk: 🤣 🤣

Arme dame weet de omvang van mijn collectie niet.

-

Deel twee van mijn avontuur was dat pa zei: kom we stoken een dikke doos nu is het mooi weer.

Eerst even de gratis fontein gestookt die niks tegen viel, en daarna de Fire Starter 1.2''.

Op voorhand niet gekeken naar batch nummer, maar dit was dus 2024. (zie ook topic zelf)

Deze klapte echt als een gekk en de smaak was hier gelijk te pakken, ook bij die ouwe van mij.

-

Deel drie van vanavond was echt mazzel hebben.

Pa had de smaak te pakken en zegt kom, nog zo'n dikke bak want die krijg je toch morgen niet allemaal op.

Ik zeg: echt een dikke dikke box? Wil je een waaier of 'recht omhoog' (i-shape)?

Het werd de Elegance, althans dat was het plan.

Op het moment dat we hem net wilde plaatsen op het kruispunt, een busje met rood/wit/blauw.

Ik scheet niet 7 maar 100 kleuren...

Ze keerde dus direct toen ze ons met de box zagen staan en er werd geroepen: hé mannen jullie bewaren alles voor morgen toch?
Ik antwoorde direct: ja tuurlijk, we brengen hem weer naar binnen.

Er werd nog iets gezegd en ik zei dank voor de empathie en een hele fijne jaarwisseling.
Met een duimpje omhoog gingen ze weer door.

Met versnelling 5 en de staart tussen de benen met een omweg de Elegance weer naar huis gesjouwd en vond het wel goed voor vanavond.
Als ze kwaad in de zin hadden met legitimatie enzo dan was ik de hele collectie kwijt geweest en zoals op eerdere foto's is die niet van kleine order.

Mag dus zeker ook gezegd worden, dat er een hoop blauw is die wel gewoon de menselijke maat hanteert, al zie ik ze liever niet haha.

Ik heb dus pismazzel gehad vandaag en houdt het verder lekker bij darts.

Hier nog een foto van de aangestoken lontjes vanavond, en dus een dikke 2024 batch Fire Starter.

Bekijk bijlage 1823821Bekijk bijlage 1823822
Volgens mij ben ik dat dametje tegengekomen online. Die postte dit (over jou dan, denk ik):

Nog even volhouden jongens.

Echt zo ontzettend fijn dat al die randdebielen die hier al dagen aan het knallen zijn alsof het de laatste keer ooit is....Oh, haha jaaaa dat IS ook zo. En weet je waarom omdat diezelfde gloeiende kloothommels niet het fatsoen kunnen opbrengen om gewoon vuurwerk af te steken op het moment dat het mag.

Ik gun die mensen, geen een uitgezonderd de eer van een voorpagina in de plaatselijke krant. Met vuurwerkschade. Ergens. Aan je hand, je been of je anus het maakt me niet zoveel uit.

Erg he? Ja klopt maar ik ben nog rustig dus wees blij dat ik geen ergere dingen zeg.

Al dagen drogeer ik mijn hond, al dagen mezelf omdat ik knettergek wordt van het angstgeblaf. Ook al weet ik dat ze er niets aan kan doen. Wat zou je zelf doen als je bast onder de kogels zat omdat een of andere onverlaat jou in Bosnie meermaals heeft beschoten.

Jaja ik gun iedereen zijn pleziertje, ik snap zelfs dat je het leuk of mooi vindt maar jullie hebben er met zijn allen zelf voor gezorgd dat het vuurwerk afgeschaft gaat worden.

Oh ja en dan over de azijnzeikerds die bij alles wat geld kost elke buitenlander doodwensen nog maar niet te spreken. Ik bedoel...als er iets duur en ook nog eens zinloos is...

Dus ja jongens geniet er nog even van. Dan doe ik dat ook door bij elke knal te denken "Yesssss weer een knal dichterbij de voorpagina ( oh nee sorry) dichterbij de allerlaatse knal

#Nunspeet #hulshorst

Bijlagen

• Screenshot_2025-12-31-08-03-29-98_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    Screenshot_2025-12-31-08-03-29-98_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    688 KB · Weergaven: 65
Volgens mij ben ik dat dametje tegengekomen online. Die postte dit (over jou dan, denk ik):

Echt zo ontzettend fijn dat al die randdebielen die hier al dagen aan het knallen zijn alsof het de laatste keer ooit is....Oh, haha jaaaa dat IS ook zo. En weet je waarom omdat diezelfde gloeiende kloothommels niet het fatsoen kunnen opbrengen om gewoon vuurwerk af te steken op het moment dat het mag.

Ik gun die mensen, geen een uitgezonderd de eer van een voorpagina in de plaatselijke krant. Met vuurwerkschade. Ergens. Aan je hand, je been of je anus het maakt me niet zoveel uit.

Erg he? Ja klopt maar ik ben nog rustig dus wees blij dat ik geen ergere dingen zeg.

Al dagen drogeer ik mijn hond, al dagen mezelf omdat ik knettergek wordt van het angstgeblaf. Ook al weet ik dat ze er niets aan kan doen. Wat zou je zelf doen als je bast onder de kogels zat omdat een of andere onverlaat jou in Bosnie meermaals heeft beschoten.

Jaja ik gun iedereen zijn pleziertje, ik snap zelfs dat je het leuk of mooi vindt maar jullie hebben er met zijn allen zelf voor gezorgd dat het vuurwerk afgeschaft gaat worden.

Oh ja en dan over de azijnzeikerds die bij alles wat geld kost elke buitenlander doodwensen nog maar niet te spreken. Ik bedoel...als er iets duur en ook nog eens zinloos is...

Dus ja jongens geniet er nog even van. Dan doe ik dat ook door bij elke knal te denken "Yesssss weer een knal dichterbij de voorpagina ( oh nee sorry) dichterbij de allerlaatse knal

#Nunspeet #hulshorst
Oh gelukkig heeft ze het niet over ons, maar ze heeft wel erg moeite niet iedereen over één kam te scheren.

BTW, leer een hond opvoeden/africhten, het is geen pop en ook geen kind. Het is een hond, en 90% kun je van jongsaf leren niet panisch bang te zijn voor vuurwerk, van kleinste tot grootste ras.

Sta nu bij Eekhoff, de 1e 2 rebels zijn binnen! Evenals de beast of Burden en wat klein spul! Straks nog een Rebel halen en een Riakeo Triple Melody bij Haka en dan is alles volledig!!

Bijlagen

• IMG_3869.jpeg
    IMG_3869.jpeg
    3,2 MB · Weergaven: 45

#Nunspeet #hulshorst

Hahaha wat een geschifte heb je toch ook hè.

Had nog 2 Bonfireworks cakes besteld bij Quartel, ik denk dat ga ik eens gezond fietsen vanaf Zoetermeer. Rij de straat uit, bam. Op de bek. Ook al verkouden opgestaan dus tot nu toe gaat deze dag der dagen wel echt lekker soepel!:yes:

Nu maar hopen dat ik m’n vuurwerk met zere rug nog wel kan aansteken en anders het campingstoeltje erbij pakken…

Wie mooi vuurwerk wil hebben, moet pijn lijden…

IMG_8578.jpeg

Laatst bewerkt:

Gute Morgen freunden!
Wauw, ik ben 49 maar ik voel me op dit moment weer ff 15 ofzo 😄.
Heerlijk geslapen wat ik niet verwacht had en ohh zo'n zin in vandaag.
Ik ga rustig aan doen vandaag. Nog wat doorlonten, voorbereiden om vanavond helemaal loss te gaan.

Want geloof me mensen, het wordt waanzinnig! We krijgen na jaren eindelijk het perfecte stookweer, tenminste hier in Limburg wel, maar zo te zien in de rest van het land is het ook heel goed te doen.

Ik wens iedereen alvast een hele fijne dag en nacht, doe voorzichtig, draag een bril en maak er het mooiste O&N ever van. En geniet vooral van het vuurwerk.
Mooi he. Dacht ik gister ook nog ff aan. Onze hobby is de enige manier om jezelf weer een paar dagen 15 te voelen 🤗

#Nunspeet #hulshorst
@Tegendraads

Mocht je die kut weer tegenkomen moet je wel ff zeggen dat ze dr tank moet volgooien!

@Tegendraads

Mocht je die kut weer tegenkomen moet je wel ff zeggen dat ze dr tank moet volgooien!

Hahaha.

Na het afsteken van de RiaKeo Outburst (zeker goede klappen), een twee uur later op dezelfde plek de Fire Starter gedaan. (2024)

Daar kwamen gigantische klappen vanaf dus ik denk dat ze gister alvast rondjes is gaan rijden op de snelweg. 🤣

Andere situatie gister: ik snap sommige mensen echt niet hoor.

Je weet dat er vuurwerk afgestoken word, constant, je weet ook dat je een erg bange hond hebt.

Vervolgens geef je de hond ontsnappings mogelijkheden, er gaat een compound af en je hondje neemt de benen.
Super triest voor het beestje zelf die ergens angstig weggerend is maar dan ben je toch als eigenaar niet slim bezig?

Loop je dan met 10 man je hondje te roepen en zoeken terwijl om je heen het ene na het andere afgaat.
Hoe moeilijk kan het zijn om de voordeur dicht te houden of hem desnoods binnen met een riempje vast te zetten en/of in de bench te doen.

Ik heb ook een hond gehad die er echt niet tegen kon, die ging in de slaapkamer met de bench met muziek redelijk hard aan.

Normaal zou ik mee hebben geholpen puur voor het hondje maar ik had gister echt zo iets van: fuck it, veel geluk met zoeken.

Hier ook 2 jaar op rij geweest, altijd 1 of 2 vervangers… ze zijn ook dit jaar gestart met de verkoop van CR, misschien zetten ze hier meer op in met marges? Geen idee, blijft ook een vage gozer die gozeling. :confused:
Wat een drama was het daar, duurde echt super lang om die bestellingen te pakken. Idd hele cr showroom en alles was weg van Leslie (wel vertelde hij me als ik specifiek zocht hij wilde kijken of het er nog was) slecht geregeld helaas

• Like
Waarderingen: Leet
Geslapen als een blok beton, en met dat gevoel om half 8 ook weer wakker geworden, omfg. Prikkelgevoelig ook. Dat wordt system overload vandaag. Gelukkig 4 dagen bijkomen. Dubbel gevoel ook altijd; het slopende afbeulen en het genieten tegelijk... Echt een tunneltje hyperfocus van ene naar andere jaar, die uitlaatklep...omfg wat ga ik deze gekte missen 😥

Net met mn neefje nog bij Vuurwerk Marrum de laatste bestelling opgehaald. Daarnaast nog de Dancing Fountain en de 🍿 meegepakt en wat klein spul voor mn neefje.

Toen de crackheadz niet aangeslagen waren op de kassa en de vrouw aan Ronald vroeg; 'Hoe moet ik deze aanslaan?' Kreeg ze te horen, die zijn al betaald.

Goed voor elkaar bij deze zaak, alles op een wagentje naar buiten en met de volledige bestelling met 5 minuten in de auto. Top!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan