Nachtbrakerstopic 30-31 december 2025!

Ik zit al lekker aan een dampend bakkie bonen soep, ga zo voor de laatste keer een last minute bestelling ophalen, niet omdat ik die nodig heb maar puur om m'n vrouw op de kast te jagen want dat hoort ook bij de traditie.
Hahhahaha die van mij begon gister ook al, ik zei ik wil nog even daar langs, zegt ze. Heb je niet genoeg van die teringzooi? 🤣🤣🤣 Ik zeg dat zeg ik toch ook niet over jou pakketjes kleding elke dag

Hahhahaha die van mij begon gister ook al, ik zei ik wil nog even daar langs, zegt ze. Heb je niet genoeg van die teringzooi? 🤣🤣🤣 Ik zeg dat zeg ik toch ook niet over jou pakketjes kleding elke dag
Pfffff mooi, echt elke dag die k.t pakketjes, weekendjes weg met d'r "pottenclubje" en nu beginnen te zeuren om een oog lid correctie...

Straks nog even naar VWPD en dan is alles binnen.

Gisteren me ook ingehouden in Duitsland bij de Lidl, alle mooie cakes waren er nog. Niks gekocht… goed hè 🤣

Morgeeeen!!

De dag der dagenn, yessss

Even de sportschool pakken en doorwerken. Rond 4 uur nog kijken of ik iets kan scoren bij een lokale winkel (laatste uur sale :p) erna gaan we los. Heb nog wel ff een dagje om door te beuken tot 6 uur. Moet wel helaas zit met een audit op werk

Pre workout op de vroege ochtend voor een beetje kracht :D

IMG_2728.jpeg

Hier net wakker, kijken of ik nog wat kan slapen. De vrouw heeft vandaag wel gewoon een werkdag.

Zoniet dan zo lekker eruit, de feest troep van gisteren opruimen, koffie en beetje kwijlen bij het vuurwerk wat ik hier heb staan hahaha.

Ontwaakt door een nachtmerrie. De collectie zou in de tuin staan en compleet vlam vatten, alle opgestapelde compounds in 1x weg. Wat een glaasje whiskey met je doet.. man man man.

Even van de schrik bekomen en dan eerst maar even naar Marrum om nog een paar goeie dozen te halen.

Geniey ervan vandaag allen!

De kids maar achter netflix gezet.. Zo maar even een goede bak koffie, en dan maar optijd naar de winkel. Ga toch maar het e.e.a. alvast apart zetten. Anders is al het moois al op. 😅

Gute Morgen freunden!
Wauw, ik ben 49 maar ik voel me op dit moment weer ff 15 ofzo 😄.
Heerlijk geslapen wat ik niet verwacht had en ohh zo'n zin in vandaag.
Ik ga rustig aan doen vandaag. Nog wat doorlonten, voorbereiden om vanavond helemaal loss te gaan.

Want geloof me mensen, het wordt waanzinnig! We krijgen na jaren eindelijk het perfecte stookweer, tenminste hier in Limburg wel, maar zo te zien in de rest van het land is het ook heel goed te doen.

Ik wens iedereen alvast een hele fijne dag en nacht, doe voorzichtig, draag een bril en maak er het mooiste O&N ever van. En geniet vooral van het vuurwerk.

Back
Bovenaan