Avalanche
VWC lid
Volgens mij ben ik dat dametje tegengekomen online. Die postte dit (over jou dan, denk ik):Haha vanavond was er al één voor de boeken.
De RiaKeo Outburst geschoten, echt een dikke cake.
Toevallig in DM dit ook al gedeeld met iemand maar wilde het ook hier posten:
Ook gelijk me eerste ervaring met Karen hahaha.
Blond dametje van 50 ofzo in een Mercedes die even kwamen vragen om morgen geen vuurwerk af te steken want ze had een Bosnisch hondje die heel bang was.
Op mijn antwoord: ja ik moet het toch afsteken wat ik gekocht heb, maar ik zal het een stukje verderop doen morgen mevrouw.
Kwam haar antwoord: ik denk dat ik morgen maar vanaf 7 uur rondjes ga rijden op de snelweg.
![]()
![]()
Arme dame weet de omvang van mijn collectie niet.
-
Deel twee van mijn avontuur was dat pa zei: kom we stoken een dikke doos nu is het mooi weer.
Eerst even de gratis fontein gestookt die niks tegen viel, en daarna de Fire Starter 1.2''.
Op voorhand niet gekeken naar batch nummer, maar dit was dus 2024. (zie ook topic zelf)
Deze klapte echt als een gekk en de smaak was hier gelijk te pakken, ook bij die ouwe van mij.
-
Deel drie van vanavond was echt mazzel hebben.
Pa had de smaak te pakken en zegt kom, nog zo'n dikke bak want die krijg je toch morgen niet allemaal op.
Ik zeg: echt een dikke dikke box? Wil je een waaier of 'recht omhoog' (i-shape)?
Het werd de Elegance, althans dat was het plan.
Op het moment dat we hem net wilde plaatsen op het kruispunt, een busje met rood/wit/blauw.
Ik scheet niet 7 maar 100 kleuren...
Ze keerde dus direct toen ze ons met de box zagen staan en er werd geroepen: hé mannen jullie bewaren alles voor morgen toch?
Ik antwoorde direct: ja tuurlijk, we brengen hem weer naar binnen.
Er werd nog iets gezegd en ik zei dank voor de empathie en een hele fijne jaarwisseling.
Met een duimpje omhoog gingen ze weer door.
Met versnelling 5 en de staart tussen de benen met een omweg de Elegance weer naar huis gesjouwd en vond het wel goed voor vanavond.
Als ze kwaad in de zin hadden met legitimatie enzo dan was ik de hele collectie kwijt geweest en zoals op eerdere foto's is die niet van kleine order.
Mag dus zeker ook gezegd worden, dat er een hoop blauw is die wel gewoon de menselijke maat hanteert, al zie ik ze liever niet haha.
Ik heb dus pismazzel gehad vandaag en houdt het verder lekker bij darts.
Hier nog een foto van de aangestoken lontjes vanavond, en dus een dikke 2024 batch Fire Starter.
Bekijk bijlage 1823821Bekijk bijlage 1823822
Nog even volhouden jongens.
Echt zo ontzettend fijn dat al die randdebielen die hier al dagen aan het knallen zijn alsof het de laatste keer ooit is....Oh, haha jaaaa dat IS ook zo. En weet je waarom omdat diezelfde gloeiende kloothommels niet het fatsoen kunnen opbrengen om gewoon vuurwerk af te steken op het moment dat het mag.
Ik gun die mensen, geen een uitgezonderd de eer van een voorpagina in de plaatselijke krant. Met vuurwerkschade. Ergens. Aan je hand, je been of je anus het maakt me niet zoveel uit.
Erg he? Ja klopt maar ik ben nog rustig dus wees blij dat ik geen ergere dingen zeg.
Al dagen drogeer ik mijn hond, al dagen mezelf omdat ik knettergek wordt van het angstgeblaf. Ook al weet ik dat ze er niets aan kan doen. Wat zou je zelf doen als je bast onder de kogels zat omdat een of andere onverlaat jou in Bosnie meermaals heeft beschoten.
Jaja ik gun iedereen zijn pleziertje, ik snap zelfs dat je het leuk of mooi vindt maar jullie hebben er met zijn allen zelf voor gezorgd dat het vuurwerk afgeschaft gaat worden.
Oh ja en dan over de azijnzeikerds die bij alles wat geld kost elke buitenlander doodwensen nog maar niet te spreken. Ik bedoel...als er iets duur en ook nog eens zinloos is...
Dus ja jongens geniet er nog even van. Dan doe ik dat ook door bij elke knal te denken "Yesssss weer een knal dichterbij de voorpagina ( oh nee sorry) dichterbij de allerlaatse knal
#Nunspeet #hulshorst