Nachtbrakerstopic 30-31 december 2025!

Met een paar kinderen in de straat cat1 afsteken, emmer met water, vuilniszak er bij, stoppen bij honden. Helemaal leuk. De stille blauwe die even kwam gluren stak z'n duim op en vervolgde z'n weg.
Nog een paar uurtjes tot het donker wordt!

Net bij de Driesprong bestellingen opgehaald. Echt nog heel druk. Auto’s bleven op en aan rijden. Maar wat zijn ze snel daar met bestellingen! Even in de losse verkoop gekeken. Heel veel al uitverkocht. Kon het niet laten om nog een insane crown bomber en gracefulness mee te nemen 😅.

Net mijn laatste bestelling ( whistling fan ) opgehaald in Nijkerveen. Ik was echt verrast, het gaat me een partij los daar in dat dorp!
Erg blij met mijn truttige nieuwe vuurwerktas trouwens
IMG_9773.jpeg

Vannacht geslapen als een roos, heerlijk tot na 09:00. Het gaat in het dorp al goed los met knallen en carbid. Lekker hoor!

Net bij de Driesprong bestellingen opgehaald. Echt nog heel druk. Auto’s bleven op en aan rijden. Maar wat zijn ze snel daar met bestellingen! Even in de losse verkoop gekeken. Heel veel al uitverkocht. Kon het niet laten om nog een insane crown bomber en gracefulness mee te nemen 😅.
Beetje goede prijs nog voor de ICB?

Back
Bovenaan