Black Dragon
VWC lid
Net geweest bij vw outlet Pijnacker! Lekker die 25% korting! Maare, lijkt overal wel oudjaarssavond! Geef iedereen eens ongelijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas de display turbo box niet kunnen vinden in de losse verkoop (dom geweest om niet te bestellen). Dus zo net de Say Watt nog op de kop getikt voor een mooie prijs. De verkoper bood de signature show voor 175 van 300 aan. Lang getwijfeld laatste moment zo net, toch niet gedaan. Kruidstress!!
Heerlijk, en alleen f2 denk ik?Was ontzettend gaaf net op de Scheveningse boulevard.
Bekijk bijlage 79233
Bekijk bijlage 79234
Bekijk bijlage 79235
Eindshow vibes van Zena in Kalkar! Heerlijke mooie show dit.Heerlijk, en alleen f2 denk ik?
Dikke opening, tnx voor 't filmen! Wie schoot dat?Was ontzettend gaaf net op de Scheveningse boulevard.
Bekijk bijlage 79233
Bekijk bijlage 79234
Bekijk bijlage 79235
Caffero, lang genoeg.Dikke opening, tnx voor 't filmen! Wie schoot dat?
Wat een vette show zeg!!Was ontzettend gaaf net op de Scheveningse boulevard.
Bekijk bijlage 79233
Bekijk bijlage 79234
Bekijk bijlage 79235
Nice man!Bezig met alles klaarmaken voor morgen. Kwam ik nog wat oud spul tegen in de schuur.
Bekijk bijlage 79249Bekijk bijlage 79250Bekijk bijlage 79252Bekijk bijlage 79251
Haha das ook weer zo.. Ben gewoon nog verpest door afelopen jaar. Toen was oprecht de bunker op een handjevol kartons leeg. Absurde verkoop gehad toen. Dit jaar was wat meer gemiddeld.Vollere bunkers, dat betekend goed nieuws voor de vroege freakverkoop xd