Nachtbrakerstopic 30-31 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste 24 uur van het jaar zijn ingegaan! Alleen zo jammer dat er morgen alleen nog cat 1 verkocht mag worden. Zou nu echt niet weten wat ik morgen tot 18:00 allemaal moet doen

Onze dag is weer aangebroken! :holland: Het was hier al enorm sfeervol vanavond, dus ontzettend veel zin om over 18 uurtjes los te gaan. Eerst nog even wat slaap proberen te pakken voor zover dat lukt. Morgen overdag lekker rustig voorbereiden. Oliebollen en appelflappen halen, cakes, boxen en de vuurkorf klaarmaken. :D

Merk wel echt dat die extra dag zo ontzettend veel meer rust geeft zeg. Heerlijk dat we dat volgend jaar ook weer hebben al is die dan iets anders ingedeeld

Hoppa het barst hier al los! De mooiste dag in t jaar is aangebroken!! Iedereen succes met de voorbereidingen, en bedankt voor alle actieve leden in dit sfeervolle forum!:handsup:

Komende 2 jaar? In 2024 valt 29 december op een zondag. Ik 2025 is de 28e de laatste zondag van het jaar.

23:30 werd ik opgebeld dat ik de winnaar was van een winactie bij het Dumphuis in Doetinchem, snel die kant opgereden en voor 00:00 mijn prijs in ontvangst mogen nemen. Heel mooi pakket van €250,00 gewonnen! Op de valreep nog een paar mooie compounds toe mogen voegen aan de collectie dus.IMG_9948.jpg

Geweldige afhaaldagen gehad. Twee dagen bestellingen opgehaald, alles voorbereid en de sfeer geproefd bij de lokale winkels. Beter kon niet. Erg lekker dat we een extra dag hadden, geeft ook wel weer rust. Enorm veel zin in morgen. Nu nog even over het forum struinen met de Top2000 op.

Ik wil ook alvast iedereen een hele toffe dag toewensen, stook verstandig en hou onze prachtige traditie in ere :wink:
Heb een drukke dag gehad, wel weer een paar mooie dingen in elkaar getoverd maar wat gaat er toch een hoop tijd inzitten. Mn rug gaf op een gegeven moment aan dat het ff genoeg was :angel:
Hoef dit jaar niet op het fietske, dus das ook wel weer eens lekker !

Veul plezier allemaal !

:wink:

Misschien een gekke vraag, maar vrouwtje en ik wouden naar het vuurwerk gaan kijken bij de erasmus brug, maar mocht dit niet doorgaan.. Welke wijk is dan leuk waar ze veel vuurwerk afsteken?

Dat was de laatste afhaaldag alweer en inmiddels is het 31 december. Die dagen na kerst zijn voorbij gevlogen, iedere dag druk in de weer en lekker met de hobby bezig zijn, ik heb er weer van genoten!

Bij deze wens ik iedereen alvast een geweldig o&n met veel stookplezier en ik kijk nu ook alweer uit naar het moment dat de eerste filmpjes online komen!

Nog een bizarre ervaring gehad tot twee keer toe bij Raben Vuurwerk.

Kreeg een vervanger voor de Ultima City Trip en 6 maal Cairo Crackling kwam ik thuis achter, en had gebeld en mocht terug komen. Mocht mee de bunker in en mocht wat dingen uitzoeken als vervanger, de prijs was verder geen issue. Wat mooie dingen meegenomen en nog een praatje gemaakt met de eigenaar en medewerker. Voor mij prima opgelost, echter was het niet van te voren aangegeven en de zakken helemaal dichtgeniet dus vond het wel een beetje naaiend. Maar goed, het is opgelost :)

Wat een afhaaldagen zijn het geweest. Ik denk dat iedereen zijn welverdiende rust nu aan het pakken is. Van trommelen voor nog 90 dagen tot oud & nieuw, naar nog 16 uur voordat we mogen stoken. Vandaag is onze dag, al die tijd naar uitgekeken en we gaan er van genieten ook.

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke en gezellige tijd hier op het forum. Ik wens iedereen een hele fijne oudejaarsdag, een veilige en top jaarwisseling. Tot volgend jaar weer! :holland:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan