Nachtbrakerstopic 30-31 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 30 op 31 december 2022. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 30 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Voel me best nog brak, was afgelopen nacht de tweede op rij met niet al te veel slaap. De komende nacht zal wel de derde worden :D

Zometeen mijn laatste bestelling ophalen in haulerwijk samen met Pekelder:) en toch een paar week geleden had ik totaal de kriebels nog niet vanwege dat er misschien toch nog twijfels waren of het wel door ging of niet.

Maar goed dat ik gisteren alles heb opgehaald, vandaag zoveel spierpijn van die zware boxen. Maar goed, wel hele dag m'n vuurwerk kunnen aaien:angel:

Komende nacht maar eens kalm wat uren slaap pakken hehe, morgen een lekkere lange dag, zin an!

Ik hoop vannacht wat meer te slapen dan afgelopen nacht. Enige puntje van stress is nu nog het weer..

Is er toevallig nog iemand die morgen gaat afhalen van Feuerwerkswelt in Gronau? Heb daar vandaag niks meegekregen omdat de “vrachtwagen naar Berlijn was gestuurd”. Zit er niet op te wachten om morgen weer op goed geluk een heel stuk te rijden.

Laatste nachtje slapen! Wat hebben we er lang op moeten wachten zeg. Laat een beetje wind geen roet in het eten gooien en we gaan er weer een ouderwets mooi feestje van maken!

Ga er vanuit dat ik prima slaap vannacht, wat ben ik kapot zeg. Hebben 2 fantastische dagen gehad, maar ze waren erg slopend. Mooi wat uren pakken en morgen er fris tegen aan.

Ik weet niet of ik vannacht goed slaap, ben nu op 4 plekken al uitgenodigd en kreeg er vandaag weer 1 bij :angel: Overal keigezellig met overal weer een andere sfeer, het blijft elke keer weer een lastige keuze....Morgen eerst maar eens zien wat het weer gaat doen, ziet er gelukkig steeds en steeds beter uit hier !

Gisteren en vandaag bestellingen opgehaald, verveel mij nu al dat ik morgen niets hoef op te halen. Welke winkel in Zuid Holland heeft er nog leuke acties en of een happy hour ?

Ik heb ook ff een leeg gevoel nu. Morgen geen afhaaldag voor mij. Wel nog genoeg te doen, maar ik zou eigenlijk nog wel ff in een showroom een oliebolletje willen knatsen. Toch nog maar ff bij de carlton langs denk.

Morgen om 7:00 nog een bestelling afhalen, daarna nog proberen te slapen. Overdag oliebollen halen en cat f1 afsteken en vanaf dat het donker word gaan we beginnen met stoken. Het weer ziet er redelijk uit in het ZW. Droog in ieder geval wel windkracht 5 gemiddeld maar ik ga stoken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan