Nachtbrakerstopic 30-31 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, tis echt ellende. Bij Lesli is ook amper nog wat te bestellen. En de bunker is vele malen leger als andere jaren. En dan moet morgen, de drukste dag, nog komen. Moet veel "nee, die is op" gaan verkopen ben ik bang :(

Enfin, morgen vroeg zodra de winkel open gaat snel wat spul nog aan de kant leggen voor mezelf. :D

Heel veel succes morgen op de laatste verkoopdag. En als er nee verkocht moet worden is het vrijwel ook geen schande, vuurwerk was dit jaar een HOT item.

Gelukkig heb jij straks nog spulletjes geniet ervan.

Klopt mijn goede vriend ook een Leslidealer is is helemaal uitverkocht. Mijn zus had nog mazzel en na haar een man had ook mazzel maar alles wat na de man was voor de zelfde producten zeiden ze uitverkocht.

Zo net de Zena Whistle TI Cloud erbij besteld. Hopelijk staat ‘ie morgen gewoon netjes verpakt en toegevoegd aan mijn vorige orders. Kan het niet laten..

Zo net de Zena Whistle TI Cloud erbij besteld. Hopelijk staat ‘ie morgen gewoon netjes verpakt en toegevoegd aan mijn vorige orders. Kan het niet laten..

Gezien de weerverwachting een goede keuze! Fluit en crackling trekken zich minder aan van de verwachte wind.

Had ook geen bericht gekregen dus ik stond ook met lege handen in Gronau. Kreeg ze ook niet te pakken. Mail gestuurd of ze mij willen bellen.. niks nada:frusty: 2 uren heen 2 uren terug voor niks gereden. Meende vanmiddag te lezen in de chat dat we in januari een mailtje krijgen of we hem willen doorschuiven of terugbetaling. Ik hoop op een wonder morgen maar ik gok het er niet op daar weer heen te rijden zonder enig contact.
Dit was de bestelling waar ik het meest naar uitkeek met o.a. Funke, Argento, El Gato spul.. ze hebben de voorpret flink verziekt voor mij vandaag:rolleyes:

Maargoed, morgen D-Day! Nog altijd heeel veel zin in om mijn Nederlandse collectie op te knallen!:handsup:
Hier exact hetzelfde gevoel, hopen op een wonder! Zou hier ook voor het eerst veel Argento/Funke zijn, baal dr flink van…
Contact zullen we niet krijgen, dan is het te hopen dat iemand die morgen zijn afspraak heeft ons meer kan vertellen

hoi driekkus, ben gisteren geweest en ging toen redelijk. Best wel wat ontbrekende artikelen die dan wel dan niet vervangen waren. Van de Duitse fora begrijp ik dat je die gasten wel kan bellen om te vragen of je bestelling er is. Ze hebben per dag lijsten. Even googlen op firma kerenc of zoiets.
Dat is top, komt inderdaad overeen met de afhaallocatie. Misschien morgen even proberen, je weet maar nooit! Wel goed om te horen dat jij je spullen wel hebt, bent een van de weinigen als ik het zo lees op de duitse fora.

Heerlijk gasten, de dag der dagen is er. Oogjes nog ff dicht en dan heerlijk genieten van de dag.

JAJA! Het is zover. Het is f*cking 31 december. Eindelijk een normale, met vuurwerk!!! Geniet er allemaal van!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan