HuskyNL_Fmx
VWC lid
Vergeet niet te genieten vandaag! Lets go!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad. En in de chat![]()
Morgen om 10:00 uur was 10 jaar gelede de laatste keer om 10 uur smorgens geloof ik.....
Ik ben daar vanmiddag ook voor niks geweest, morgen/vandaag komen er helemaal geen bestellingen meer binnen, dan zit dat bedrijf die het aan de klanten uitgeeft dicht. Er werd maar 2 dagen uitgegeven.....Hier exact hetzelfde gevoel, hopen op een wonder! Zou hier ook voor het eerst veel Argento/Funke zijn, baal dr flink van…
Contact zullen we niet krijgen, dan is het te hopen dat iemand die morgen zijn afspraak heeft ons meer kan vertellen
Morgen komt er geen vrachtwagen.... Zelf vandaag gevraagd welke locatie de vrachtwagen in Berlijn was en dat ik het daar wel op ging halen maar toen werd het stil.. volgens mij is er nooit een vracht geladen vandaag en is alles ter plaatse verkocht in Bremen....Is er toevallig nog iemand die morgen gaat afhalen van Feuerwerkswelt in Gronau? Heb daar vandaag niks meegekregen omdat de “vrachtwagen naar Berlijn was gestuurd”. Zit er niet op te wachten om morgen weer op goed geluk een heel stuk te rijden.
Wat een korte klotenacht weer. Zometeen weer richting Huizen voor de laatste verkoopdag (alles gaat leeg) en dan hopen dat ik niet instort vanmiddag.
Hebben jullie wel een afspraak gemaakt om het op te halen een week of 4 geleden?Morgen komt er geen vrachtwagen.... Zelf vandaag gevraagd welke locatie de vrachtwagen in Berlijn was en dat ik het daar wel op ging halen maar toen werd het stil.. volgens mij is er nooit een vracht geladen vandaag en is alles ter plaatse verkocht in Bremen....
Ja die hebben we meteen gemaakt toen die mail binnen kwam...Hebben jullie wel een afspraak gemaakt om het op te halen een week of 4 geleden?
Ik kreeg een mail om een tijdslot te reserveren.. daarna alles soepel verlopen
Filmpje?!Zo ff 10:00 projectje![]()