Nachtbrakerstopic 29-30 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd hoeveel er vroeg op gaan voor hun bestellingen morgen. Veel plezier allemaal, we zien de foto's wel weer tegemoet hier.

Kaaak Breakout komt ook niet binnen bij Huizen. Aanbod is de Roaring Lion van Elite (prijs)Mark. Zit veel goud in wat met de weersomstandigheden natuurlijk niet handig is. Sowieso hebben die bakken zich nog niet bewezen. Geld terug en hopen op uitloop of alternatief?
Ik denk dat het een goede vervanger is, maar dat is mijn mening. Maar wel 1 om bij hogere windkracht misschien te bewaren.

Zijn er mensen hier die toevallig morgen richting Emmerich gaan? Ik sta weer de hele dag te verkopen bij Fireworxxx! Kom gezellig langs, alles is weer op voorraad :) Check de site even wat ze allemaal hebben; zeker de moeite waard om hier langs te gaan!

Stap om kwart over 6 de auto in. 3 winkels te gaan, alleen is driesprong nog onzeker met de color hypnose wanneer ik die kan afhalen

Auto weer voorbereid, evenals de koffie. Morgen 07.45 de wekker, 08.30 rijden en in rap tempo 3 winkels bezoeken. Dochter thuis ophalen en door naar de laatste bestemming. Word haar eerste keer vuurwerk kopen, dus wel een beetje speciaal.

En? is de Driesprong nog onzeker?
Ja, we moeten een voucher ophalen, en worden later geïnformeerd wanneer we hem kunnen ophalen. Betekend voor dus een extra rit van meer dan een uur heen en meer dan een uur terug. Ik neem morgen nog even contact met ze op want betaal ook benzine geld uit eigen zak geen tankpas van de zaak ofzo. Hoop dat ik hem toch morgenochtend gewoon mee kan krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan