Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die is goed zeg. Blij dat ik deze besteld heb!Goedemorgen allemaal, hier even een Katan Saturna.
Bikkel! Respect voor alle moeite die je doet om je collectie bij elkaar te harken. Gaat bepaald niet over rozen zo te lezen maar ik bewonder je doorzettingsvermogen. Maakt het afsteken nog specialer, gezien alle inspanningen. Geniet ervan.Treinen rijden weer ns niet, politieonderzoek, dus heb afhaalmomenten maar verwisseld. De een gold al hele dag, de ander met uurvak ff gebeld en was geen probleemnet met 10 ouwe geile wijven op m'n rug gereisd
nu ff uurtje pauze. Vanmiddag wrs vroeger thuis dan verwacht dus mss nog ff buurten bij West, kijken of er toch nog leuke CR krakelingen zijn opgedoken.
Is er al een tussenstand van de schade beschikbaar?Wat een luxe hey, ik heb dit jaar gewoon een taxi. Af en toe voel ik me echt een prins. Maar ik maak 't goed door de bestuurder te voeren met vuurwerk. Even flinke schade gaan maken dus!![]()
onze comi is RotP, piranha en las fallad. Alles4 keer rond 0.00 uurReturn of the phoenix met caïro crackling of met golden treasure? Als combinatie
Had lekker grote effecten dat ding.Die is goed zeg. Blij dat ik deze besteld heb!
Is er al een tussenstand van de schade beschikbaar?
Ik kom net uit Breda! Druk bij VuurwerkBreda..Zo alles binnen. Was weer gezellig overal. Geen crackle kings bij breda maar de sensation4 meegekregen dikke prima.
Zo, gisteren was de sfeer even weg maar nu is het helemaal terugWeet niet wat het is, maar heb sinds vanmorgen ineens niet echt het O&N gevoel meer, kan ook komen door vermoeidheid want gisteren ( zoals velen hier denk ik ) bijna niet geslapen door de spanning en afgelopen nacht ook niet best haha
Hopelijk kan ik vannacht goed uitrusten en dan morgen weer het O&N gevoel terugkrijgen, moet in ieder geval morgenvroeg nog een bestelling ophalen bij Valk en hier in de buurt een winkel dus zal vast goedkomen .