Hoop dat ik niet al teveel van dit topic mee krijg en uitgerust aan de tweede ronde kan beginnen. Heb afgelopen nacht maar 2 uurtjes geslapen. Om de een of andere reden altijd bang dat ik vergeet mijn vuurwerk te halen of doordat ik mijn wekker niet hoor mijn de planning om zeep is. Dat helpt niet om in slaap te vallen en/of diep te slapen. Dus ruim voordat mijn wekker ging wakker.
Wel blij dat ik dit jaar het aantal winkels heb weten te beperken tot 5. En dat verdeeld over twee dagen. Was vandaag goed te bereizen (105 km) en dus met 2 uurtjes uit en thuis. Morgen alles wat ruimer gepland omdat de afstanden groter zijn (350 km) en.... ik bij een zaak gedoe verwacht. Maar ik hoor vandaag toch positieve verhalen, dus grote kans dat ik tijd in mijn schema overhoud.
Daarnaast gecombineerd met bezoek familie, samen met mijn broer 2 shops bezoeken en vervolgens met even kijken hoe het met mijn stiefvader gaat.
Verder nog eens zien of wij de weergoden wat gunstiger kunnen stemmen. Ik zie er in ieder geval van af om een show te schieten. Ga maar eens aantal projecten voorbereiden die ik, mocht het ons gegeven zijn, alsnog als een show kan wegzetten.
Veel plezier allemaal met het ophalen. Eindelijk weer los.