Nachtbrakerstopic 29-30 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel plezier maar weer, redelijk de uurtjes kunnen slapen dus koffie zetten en op naar Huissen!

altijd weer heerlijk om dit topic door te lezen, al die mensen die niet kunnen slapen:tongue :D
Zelf gelukkig wel een paar uurtjes kunnen pakken, op na Duitsland

Dit jaar helaas niet aan salute cake's kunnen komen, (goede salute cake's bedoel ik dan zoals titanium salute). Kga vandaag een eindje Duitsland in iemand toevallig nog goede tips?
Zelf zat ik te denken aan UZI en VOGELSCHRIK, mensen met ervaringen?

Pfff weer een barre nacht achter de rug. Misschien 3 uurtjes slaap gepakt en alleen maar vage dromen gehad over bestellingen die niet uitgeleverd konden worden. Wat kan een mens zichzelf toch gek maken.
Anyway, na een paar bakken koffie en een ontbijtje inmiddels op weg naar vuurwerk Vathorst om m’n Fünke spulletjes op te halen :D

Extre credits naar Johan van kuiper koekange.
Zelfs na een drukke verkoopdag stuurt hij snachts nog berichten via pm omdat 1 kleim dingetje gisteren niet goed was gegaan en de beste man een cairo crackling uit zijn eigen colllectie aanbied.

Uiteraard te gek voor woorden en dat doe ik absoluut niet, maar wat een service!
Klasse winkel

Vandaag nog 3 rondjes op de fiets afhalen en dan is het klaar. Daarna een paar collectiefoto's, uitblazen en lekker WK Darts kijken.
Redelijk wat uurtjes slaap gepakt. Dus kan er vandaag weer tegenaan.

Iemand nog een voorstel voor een leuke cakebox/compound rond de 50-70 euro binnen 30-45min rijden vanaf nijmegen (specials van katan vallen er net niet meer onder :( )?

Bij Mantel in Arnhem verkochten ze gisteren de Mantel 2000 voor €70,-, was een aanbieding.

Dag 2 met afhalen is klaar. Vandaag 6 adressen bezocht. Alles wat ik besteld had is uitgeleverd. Het gin meteen zo snel dat ik bij de volgende adressen veelte vroeg was, maar dat was geen enkel probleem. Bij Gils in Beilen hadden ze nog maar 8 artikelen voor de losse verkoop :shocked:

Vandaag een relaxed dagje, op tijd het nest uit gegaan om nog even wat Orc's te shoppen.
Stond een keiharde wind langs het kanaal dus ik had de tong op mn hielen hangen toen ik bij Groenrijk arriveerde. De volumedeal was nog steeds geldig, lekker hoor. Net op tijd terug voor de regen en weer een prachtig product voor de collectie :cool:
20221230_124223 (2).jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan