Nachtbrakerstopic 29-30 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er iemand interesse om volledig pakket van ''big daddy'' voor dit jaar dus zonder vuurpijlen e.d. te filmen? Puur gehaald uit nostalgie rednen, mooie labeltjes toch wel. Zal met max 35 gram kruit per fontijn niets veel soeps zijn haha, maargoed.

edit: ik beloof niks want misschien bewaar ik hem omdat afsteken bijna zinloos is.

Heerlijk dit, zelf verschillende bestellingen opgehaald afgelopen nacht en vandaag. Ondertussen lekker lezen op het forum, de verschillende ervaringen bij winkels en de foto's die langskomen! Wat een sfeer weer. Zo lekker pitten en dan morgen nog wat winkels bezoeken :D

Zeer korte nacht gehad en de wekker staat om 06.15, maar ik blijf maar wakker hehe, helemaal shit, maar rust pakken doen we vanaf morgenmiddag wel ff dan.

Zeer korte nacht gehad en de wekker staat om 06.15, maar ik blijf maar wakker hehe, helemaal shit, maar rust pakken doen we vanaf morgenmiddag wel ff dan.
Mag ik wat rechten om in de chatbox met iedereen mee te zeuren over wat er is fout gegaan haha. Alsnog een topsfeer dit jaar, in tijden niet meegemaakt zo en vandaag ook even een acc aangemaakt!

Ik ook net op bed. Ik hoop dat alle verkopers een geslaagde dag hebben gehad, met goede verkoop.
En uiteraard hopenlijk ook alle liefhebbers die blij met hun bestellingen zijn

Als ik ooit een vuurwerkschlachtoffer wordt, dan komt dat door die kooien. Nu had had ik er 1 met aan de onderkant ook kippengaas, het wordt steeds gekker.
Ik had 1 met helemaal rondom gaas, boven en onderop 3 banden links- rechts, 2 banden boven -beneden en dan nog 2 banden aan de zijkanten..

Vandaag enkel enkele pakken thunderking scream bijgekocht, klonken goed en is leuk om nog wat van te hebben gezien de kans groot is dat het helemaal gedaan is met de single shots

Ik hoop voor de medewerker die mij hielp bij mijn bestelling aan het eind van de middag, dat hij vannacht goed slaapt en het morgen wat rustiger is. Hij leek al aardig uitgeput te zijn van de drukte, maar desondanks was hij nog heel vriendelijk.

Denk ik eigenlijk niet, oftewijl gaan ze alles cat 2 verbieden en dan realiseren dat bij de o&n van 2024 mensen zich uit protest zo ontzettend gaan misdragen en van allerlei dingen uit het buitenland gaan afsteken en dan waarschijnlijk met een helemaal nieuw beleid komen.

Of als het aantal slachtoffers dit o&n (hopelijk ook al zou vuurwerk verboden worden) op 0 is. Dan denk ik dat het het net gaat redden om alles gewoon zo te houden als het nu is.

50/50 denk ik.

Iemand nog een voorstel voor een leuke cakebox/compound rond de 50-70 euro binnen 30-45min rijden vanaf nijmegen (specials van katan vallen er net niet meer onder :( )?

Ga je niet meer vinden meeste was vandaag al uitverkocht.

Ik zou het spenden aan goede kwaliteit kleine items.

Orc en rubro nieuwe thunderkings bijvoorbeeld.

Iemand nog een voorstel voor een leuke cakebox/compound rond de 50-70 euro binnen 30-45min rijden vanaf nijmegen (specials van katan vallen er net niet meer onder :( )?

Je kan het proberen bij kvh feuerwerk, die hadden vandaag nog de special 1,3, 4 en 6 voor €75 (en €90 voor #4)

Zo, eerste dag zit erop. Eerste afhaal om 00:30. Daarna om 06:00 in Steenbergen en eigenlijk pas om 22:00 klaar. Met 3 uur slaap en over 6 uur weer de wekker voor de 2e ronde zitten we er nog lekker in. Wat een tijden, genieten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan