Nachtbrakerstopic 29-30 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2022. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe.

Laatst bewerkt:
Zo, de eerste slapeloze nacht zit erop voor velen. De eerste verkoopdag loopt ook alweer op zijn eind. Tijd voor dit topic, benieuwd naar alle verhalen en of het hier druk wordt vannacht.

Hoop dat ik niet al teveel van dit topic mee krijg en uitgerust aan de tweede ronde kan beginnen. Heb afgelopen nacht maar 2 uurtjes geslapen. Om de een of andere reden altijd bang dat ik vergeet mijn vuurwerk te halen of doordat ik mijn wekker niet hoor mijn de planning om zeep is. Dat helpt niet om in slaap te vallen en/of diep te slapen. Dus ruim voordat mijn wekker ging wakker.

Wel blij dat ik dit jaar het aantal winkels heb weten te beperken tot 5. En dat verdeeld over twee dagen. Was vandaag goed te bereizen (105 km) en dus met 2 uurtjes uit en thuis. Morgen alles wat ruimer gepland omdat de afstanden groter zijn (350 km) en.... ik bij een zaak gedoe verwacht. Maar ik hoor vandaag toch positieve verhalen, dus grote kans dat ik tijd in mijn schema overhoud.

Daarnaast gecombineerd met bezoek familie, samen met mijn broer 2 shops bezoeken en vervolgens met even kijken hoe het met mijn stiefvader gaat.

Verder nog eens zien of wij de weergoden wat gunstiger kunnen stemmen. Ik zie er in ieder geval van af om een show te schieten. Ga maar eens aantal projecten voorbereiden die ik, mocht het ons gegeven zijn, alsnog als een show kan wegzetten.

Veel plezier allemaal met het ophalen. Eindelijk weer los.

Afgelopen nacht voor het eerst sinds jaren echt wel lekker geslapen voor de eerste afhaaldag. Vanochtend rustig kunnen afhalen, met uitzondering van de eerste winkel ging het verder top. Vanmiddag ook goede ervaring gehad bij Vuurwerkwereld Het Westen. Tot nu toe bijna niks gehad wat niet leverbaar was.

Vandaag toch alles binnen kunnen halen, inclusief Aldi in kleef :) was wel even wachten bij ProPyro, maarja sfeertje was gezellig

Lekker topic, zo even gelezen dat er nog heel wat vuurwerk afgehaald mag gaan worden morgen, we zullen de berichten en foto's wel weer zien natuurlijk.
Zelf morgenochtend naar Huissen om wat fonteinen te halen, lekker sfeer proeven in de winkel, toch wel het leukste.

Iemand die bij vw Orthen is geweest en de gratis box heeft meegekregen. Ben benieuwd wat er wordt meegegeven... :D

Daar gaan we weer. Topic 2. Heerlijke tijden zijn het ook. Ik zal vanavond goed slapen denk ik, ontzettend drukke dag gehad. Morgen weer heerlijk op pad naar 3 winkels. Sfeer proeven!

Geweldige eerste dag gehad. Nu wel echt goed kapot moet ik zeggen. Blijven altijd slapende dagen zo, maar wat een genot zeg. Kijk nu alweer uit naar morgen.

Ondanks alles al binnen is voelt het alsof ik te weinig heb, dus dat wordt weer slecht slapen want piekeren of ik morgen nog in de vrije verkoop iets meer ga kopen of dat ik mezelf kan berusten dat het echt wel genoeg is

zo ik ben weer thuis na een dag (ruim 12uur bezig geweest) bestellingen ophalen en winkels bezoeken in Duitsland.
Dit doe ik nooit meer zo! ik dacht leuk wat in de losverkoop te kunnen kopen bij Duitse speciaal zaken... mooi niet. alles al op of rijen van 2uur+

Zit ik m'n spullen uit te stallen, ziet ik tot mijn verbazing dat ik een Prisma Probox Willow te veel heb gekregen:shocked:

#grote blij

Ondanks alles al binnen is voelt het alsof ik te weinig heb, dus dat wordt weer slecht slapen want piekeren of ik morgen nog in de vrije verkoop iets meer ga kopen of dat ik mezelf kan berusten dat het echt wel genoeg is

Beter spijt van de dingen die je hebt gedaan dan spijt van de dingen die je niet hebt gedaan. Lekker bij halen dus :p

Zo lekker naar mijn mandje,ben ik nu wel aan toe na een nacht met maar twee uurtjes slaap haha

Als ik ooit een vuurwerkschlachtoffer wordt, dan komt dat door die kooien. Nu had had ik er 1 met aan de onderkant ook kippengaas, het wordt steeds gekker.

Net 50 euro afgerekend in de buurt omdat dat de enige realistische optie was kwa rijden en tijd en omdat ik geen zin heb om twee uur onderweg te zijn. En nu komt het. Voor 2x crystal crackling fontein, moest hem gewoon wel hebben gehad, oef 25 euro p.s. is echt schandalig maar ik hoop dat hij niet teleurstelt, wel omdat ik nog voor 25 extra heb gekocht nog wat gratis gekregen cake van ''35 euro'' meer een cake van max 25 maargoed...

Dom ja, maargoed... heb nog genoeg andere spullen natuurlijk haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan