Nachtbrakerstopic 28-29 december

Zo, ik heb net samen met de kapitein een fles champagne leeg gedronken om het jaar af te sluiten dus i gaat mn bedje opzoeken. Morgen nog een uurtje of 6 werken en dan begin mijn vuurwerk weekend.

Hart van nederland weer stukje anti vuurwerk campange, mja logish speelhuis opgeblazen naja zag klein deel er uit was geblazen, dus werden weer een hoop oproepen gedaan om iedereen teverraden wat betreft illegaal vuurwerk.

Hart van nederland weer stukje anti vuurwerk campange, mja logish speelhuis opgeblazen naja zag klein deel er uit was geblazen, dus werden weer een hoop oproepen gedaan om iedereen teverraden wat betreft illegaal vuurwerk.

logisch aangeven die hap, nitraten en strijkers kunnen we bij verstandige mensen. maar er is ook een grens vind ik..

Morgenochtend om kwart over 5 in de auto naar de winkel om klaar te zijn voor de verkoop, heb er zin in worden weer drie dol dwaze dagen.
Iedereen veel succes met het ophalen van jullie vuurwerk.

iedereen succes, morgen te vroeg op:p

Succes allemaal en het belangrijkste, geniet ervan!:D

Veel plezier!:D

zo ff mn kamer opruimen en douchen en dan maar een poging doen op te slapen (zal toch wel weer met mn iPhone op vwc zijn denk ik...

Op het laatste moment toch besloten om een kijkje te gaan nemen in duitsland! ( wat moet je anders doen op je vrije dag! ) Daarna poolen met een vriend dan naar Jaco om zijn bestelling op te halen en savonds naar Harten4 om aantal bestellingen op te halen!

Heb nog bakken met opdrachten van school, bijna niet meer te overzien, dus zal er maar even goed mee doorgaan en morgen half 9 naar de winkels:D

Morgen om 06:30 mijn bed uit, 08:00 bij vuurwerkwinkel mijn vuurwerk halen en dan rechtstreeks door naar mijn werk. Moet werken tot 21:00!

Nu richting bed dus :)
Succes iedereen morgen!

29 december!!! Veel plezier vandaag jongens. Ken nog steeds niet slapen maarja moet toch om 7 uur de bestelling al ophalen.

Jongens ik ben net thuis en ga zo lekker maffen, dat zal geen probleem opleveren.
Veel sterkte en plezier morgen.

Zo ik ga ook eens slapen!
Vroeg op!

06:15 uur: Opstaan.
07:15 uur: In de auto richting Duitsland
07:45 uur: Verwachten aankomst Duitsland!
Dan naar Aldi Lidl.

14:00 uur: Bestelling ophalen in winkel.
Daarna nog wat bestellingen van winkels ophalen.

Ik zie jullie morgen of vroeg in de ochtend of aan het begin van de middag nog!

Back
Bovenaan