Nachtbrakerstopic 28-29 december

Morgenochtend vroeg beginnen aan mijn tour van 4 vuuwerkwinkels rond Apeldoorn. Ik ben al aardig moe dus heb het gevoel dat ik vannacht prima slaap, wat een zegen.

ga morgen pas rond een uur of 4 in de middag om me vuurwerk dus ga waarschijnlijk ook laat slapen:p
maar heb nu wel al last van kriebels dus zal wel heel de nacht vuurwerkfilmpjes kijken en nog een paar keer me bestellingslijsten bekijken

Morgenmiddag naar de winkels en afhalen die hap, helaas morgenochtend eerst naar de zaak maar daarna vrij en feestuh :)

Errug, jullie zo vroeg.
Mijn eerste is pas 13.00 bij Vuurwerktotaal Almelo.
En dat is 10 min. fietsen of 3 min. met de auto :p..
Daarna komt 't echte werk richting de avond..

Misschien kom ik je morgen nog wel tegen bij orthen;) Zo, net lekker pilsje op en dalijk maar is rustig aan gaan pitten. Zal nu niet zo'n probleem zijn omdat ik bijna al mijn spul de 31e pas op kan halen(Valk).

Morgenvroeg eerst naar Hulkenberg Almere mijn broekhoff dealer daarna meteen door naar Rowy vuurwerk voor marijn/zena/vuurwerktotaal :D

Morgen haal ik geen vuurwerk, dus... ik zal vannacht hopelijk heerlijk slapen!
Maar morgenavond wordt 't wel wat moeilijker omdat ik vrijdag mijn vuurwerk ophaal :)

Net in de reclame van home alone een matje gemaakt van 36 grondbloemen met knal die ik nog over had van vorig jaar.:D
2ef7skk.png

Back
Bovenaan