Nachtbrakerstopic 28-29 december

Slaap al paar nachten slecht. Heb vakantie en zit nog in nachtdienst ritme. Maar daar komen nu nog eens de zenuwen bij dat t morgen begint. Dus slapen is een drama nu hier. Dan heb ik nog een zoontje die ook een stuiterbal is op dit moment. Dus 2 hyper kerels des huizes. :p

Wie zie ik morgen bij Vuurwerkland-Steenbergen? Ik ben er tussen 9 en half 10. Ik heb mijn vest van Original aan, spreek me maar aan als je me ziet.

Heb er ongelovelijk veel zin in.:droolthum

Ik ga rond 11 uur slapen omdat ik de 2 hondjes uit moet laten, maar ik neem gewoon wat van die slaap pilletjes van de drogist om te slapen als je er 5 neemt ben je zo weg

Al heel de week ben ik pas rond 02:00-03:00 in bed.
Heb vrienden in Amerika waar ik graag mee praat en die zijn altjid pas rond 00:00 online.
En de kruitstress he, blijft er ook.
Ach, al een 2L fles Cola in de koelkast gezet, muziekje aan, peukie erbij en MSN online en het komt allemaal goed.

Lekker slim pipo als je er 5 neemt is zeer slecht voor je, 1 is al genoeg 2 als je echt problemen met slapen heb.

In tegenstelling tot vorige jaren heb ik helemaal geen last om te gaan slapen vanavond.
Ben behoorlijk moe dus komt mooi uit :D
En daarbij ik haal mn vuurwerk lekker de 30ste op !

Zoals elk jaar gewoon werken de komende dagen. Kon niet meer na me werk halen bij de rijswijkse vuurwerkhal dus haal het vrijdag voor me werk. Heb niet echt het gevoel wat ik andere jaren wel had!

Denk dat ik goed kan slapen, nou.... mijn vriendin slaapt wel hier! :p

Heel veel plezier morgen iedereen!

Wie zie ik morgen bij Vuurwerkland-Steenbergen? Ik ben er tussen 9 en half 10. Ik heb mijn vest van Original aan, spreek me maar aan als je me ziet.

Heb er ongelovelijk veel zin in.:droolthum

Ik kom eventjes langs. Alleen even voor wat knetterlinten om de boel door te lonten. Blijkbaar hebben ze die nergens anders bij mij in de buurt xD

beetje kruit-koorts denk ik! Hoofdpijn, en beetje misselijk :p
overmorgen jarig, miss morgen nog 50 knockouts halen en dan is het wachten om te stoken :)

Back
Bovenaan