Nachtbrakerstopic 28-29 december 2025!

@Vuurwerkkoning gaat voor die eerste kofferbak foto, heerlijk, geniet ervan, maar je bent ziek vroeg haha.

Sta ik bij het tankstation m’n banden ff bij te vullen, knapt m’n ventiel eraf.. als gevolg daarvan is m’n band leeggelopen. Nu in afwachting van ANWB! Lekker zeg :biertje:

Beter nu dan vannacht, goede voorbereiding.

En gefeliciteerd @Pyroguy , geweldig nieuws, en mooi op tijd om volgas dit topic in te gaan en af te halen, jij bent toch wakker nu.

Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...
Gecondoleerd. Hopelijk kunnen jullie er toch iets 'moois' van maken samen.

Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...
Heel veel sterkte met het verlies van je schoonvader

Vanavond rijden we elektrisch, dus benzineprijs (nog) geen last van gehad.

Morgen ga ik echter met de plug in richting Breda dus dan zullen er zeker wat dode dinosaurussen worden verbrandt. Maar goed die zijn nog getankt met de TinQ F1 raczondagen.

Hier lopen de jongens door de buurt te kloten, ik vind het sfeerverhogend. Dik de kriebels en dat is puur voor de sfeer van diegenen die gaan afhalen vannacht. Deel zoveel mogelijk foto's haha, naai ons op!

ik heb zo ongelooflijk veel spanning alweer voor de komende dagen, morgen doe ik het nog rustig aan met een bezoekje aan een zaak waar ik eigenlijk niks besteld heb maar toch even wat klein spul wil halen nog. dinsdagmiddag ga k alles ophalen met mn pa en zn bus. anders heb k zegmaar geen auto om het mee op te halen en hij had de bus morgen zelf nodig.. :)

Lekker mannen!! We mogen weer! Morgen eerst naar feestje, dan bredavw en 365 in breda, savonds nog naar Orthen! Man man man wat is dit een mooie tijd!

Laatst bewerkt:
Zo, auto geprepareerd, kleding ligt klaar, morgen koffie, tanden poetsen en op naar de eerste winkels!
Goed voorbereid, mijn ritueel is zo goed als andersom.

Straks slapen, dan eerst even tandenpoeten, kleren bij mekaar zoeken en een bak koffie zetten voor onderweg. Als laatste nog even de tank volgooien en op naar de eerste winkels 🤣

Back
Bovenaan