lift
VWC lid
Gelukkig is je kofferbak nog leegSta ik bij het tankstation m’n banden ff bij te vullen, knapt m’n ventiel eraf.. als gevolg daarvan is m’n band leeggelopen. Nu in afwachting van ANWB! Lekker zeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig is je kofferbak nog leegSta ik bij het tankstation m’n banden ff bij te vullen, knapt m’n ventiel eraf.. als gevolg daarvan is m’n band leeggelopen. Nu in afwachting van ANWB! Lekker zeg![]()
Kerel en moeder, van harte met jullie kleine! Enjoy!!!Vanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Beter nu dan morgen. Succes!Sta ik bij het tankstation m’n banden ff bij te vullen, knapt m’n ventiel eraf.. als gevolg daarvan is m’n band leeggelopen. Nu in afwachting van ANWB! Lekker zeg![]()
Sta ik bij het tankstation m’n banden ff bij te vullen, knapt m’n ventiel eraf.. als gevolg daarvan is m’n band leeggelopen. Nu in afwachting van ANWB! Lekker zeg![]()
Gecondoleerd. Hopelijk kunnen jullie er toch iets 'moois' van maken samen.Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...
Heel veel sterkte met het verlies van je schoonvaderMet een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...

Zeker, tot dan!Zijn er mensen die ik vannacht in Emmerich bij Fireworxxx mag verwelkomen? 00:01 gaan we open!
Gefeliciteerd man!!Vanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Gefeliciteerd! Extra reden om goed te vierenVanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Goed voorbereid, mijn ritueel is zo goed als andersom.Zo, auto geprepareerd, kleding ligt klaar, morgen koffie, tanden poetsen en op naar de eerste winkels!
Gefeliciteerd @Pyroguy! Fijn dat alles goed is, geniet ervan! Wat een uitersten op het forum, hoort allemaal bij het leven.Vanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Beter nu dan morgen..Sta ik bij het tankstation m’n banden ff bij te vullen, knapt m’n ventiel eraf.. als gevolg daarvan is m’n band leeggelopen. Nu in afwachting van ANWB! Lekker zeg![]()