Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal eigenlijk om 12 uur mijn eerste bestelling bij de Rijswijkse vuurbal ophalen maar ze belde km 22:21 dat er een pallet niet is en mijn order niet compleet is... sinds die tijd lig ik in mij bed naar kan niet slapen miet er wel weer over 3 uur uit voor de volgende winkel

Heerlijk weer, we mogen! Mooi die foto's. Zelf net bij Steenbergen geweest, hier was het lekker gezellig en gingen grote partijen richting de verschillende auto's!

Wat heerlijk om die eerste foto's van volle kofferbakken weer te zien en verhalen te lezen! Bijna onwerkelijk zelfs, maar we mogen weer! Succes met shoppen of slapen vannacht en geniet ervan allemaal!

Ja genieten van de foto's hier :)

Iedereen die onderweg is of straks gaat : veel plezier en veilge kilometers gewenst :bye:

Dit voelt onwerkelijk na 2 jaar schrok wakker. Moet om 09:00 me eerste bestelling pas halen :bonk:

Maar wat een mooie foto's dat mensen nu hun eerste bestelling hebben.

Iedereen veel plezier morgen geniet ervan.

Leuk om te zien en te lezen ja, toch even proberen wat te slapen dan maar en morgenochtend weer ff verder lezen. Goede nacht nog ff!

Gaaf dat de eerste foto's alweer online staan. Ik ga snel nog ff proberen de oogjes te sluiten voor een paar uurtje.

Veel plezier allemaal, geniet ervan!

30e 20:00 afhalen. Maar denk dat ik morgen/vandaag al een paar winkels in de buurt ga "verkennen".
Hoop dat Amsterdam, en alle andere steden met een verbod, zaterdag goed los gaan. :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan