Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk het nachtbrakerstopic! Had hier de afgelopen dagen al zoveel zin in!
Heerlijk om al die planningen van iedereen weer te lezen.
Ik sta zelf morgenochtend om 7 uur ook bij de eerste winkel.
Heeft toch altijd iets magisch als je de eerste stap in de vuurwerkwinkel zet.
Meteen dat heerlijke sfeertje, zin in!!

De communicatie gaat echt niet lekker, kwam er zelf ook achter inderdaad dat die link er was en nu dit weer, wanneer zou jij ophalen?

Trouwens wel vreemd want het gaat over bestellingen die verzonden zouden worden, staat nergens iets over bestellingen die afgehaald moeten worden

Heb er zin in !
Het voelt heerlijk dat we eindelijk weer eens wat vuurwerk kunnen gaan afhalen.
Fijn dat er zo gigantisch veel verkocht is, ook dit voelt goed en geeft weer een stukje vertrouwen.

Voor alle ondernemers zou ik zeggen, heel veel succes met de verkoop !
Voor alle leden, geniet er van, we hebben er lang op moeten wachten :wink:

Geniet ervan mannen! Ik ben al flink aan t beunen in een winkel in baarle.
Hele andere vuurwerkbeleving zo, maar erg leuk.
Benieuwd naar de eerste kofferbak fotos vannacht.

Pffff moet er morgenochtend vroeg eruit om vervolgens........4km te rijden naar de Driesprong, ik schat dat ik zo'n 10 keer een bocht om moet.

Morgen om 7 uur bij de eerst dealer voor wat aantal losse cake, de grote spul kom pas de 30ste morgen nog redelijke een rustig dagje met 3 winke,s in de buurt..

Maar meeste waar bang voor bent is het weer op de 31ste

Trouwens wel vreemd want het gaat over bestellingen die verzonden zouden worden, staat nergens iets over bestellingen die afgehaald moeten worden
Precies dat, dus hopen dat de mail verkeerd verzonden is en het de 30e allemaal goed gaat. Mocht iemand morgen al PHN of FWW ophalen in Gronau hoor ik graag de ervaring!

De spanning loopt hier ook echt op hoor, de knetter. Heerlijk gevoel maar nog wel erg raar om dit EIN-DE-LIJK weer mee te mogen maken. Een beetje surrealistisch ook. Die volle winkels, volle kofferbakken weer. Machtig mooi. Ik kijk echt uit naar de 1e foto's!!

Voorpret is bij mij wel gedaan nu met de laatste weersvoorspelling. Paar pilsjes er in en we zien morgen wel, maar de verslagenheid is groot op het moment.

De spanning loopt hier ook echt op hoor, de knetter. Heerlijk gevoel maar nog wel erg raar om dit EIN-DE-LIJK weer mee te mogen maken. Een beetje surrealistisch ook. Die volle winkels, volle kofferbakken weer. Machtig mooi. Ik kijk echt uit naar de 1e foto's!!

De meeste kofferbakken zullen niet vol zijn met 25kg hoor.

Gaan er het mooiste van maken! Straks naar Orthen.

Hopen dat het weer meevalt anders gaan de grote blokken toch echt op de plank!

Van nature ben ik positief ingesteld. Maar het lukt me nu gewoon niet meer. Wat Airforce en Afcajax al zeggen: dit is gewoon de domper die het kaarsje uitblaast. Ergens hoop ik nog dat ik oudejaarsavond of -nacht buiten sta en denk: het valt nog best iets mee om dan toch gewoon lekker te doen wat ik van plan ben. Vuurtonnetje, stukje vuurwerk en genieten.

We gaan het beleven. Maar dit liefst nooit weer.

Dat weer zit me ook niet lekker. Maar een paar jaar geleden was de voorspelling ook niet best en toen viel t uiteindelijk mee. Daar klamp ik me dan maar aan vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan