Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kruitstress is al behoorlijk toegeslagen hier. Zo wat slaap proberen te pakken en om half 7 de auto in om te vertrekken richting Steenbergen :D

Ik heb nog even rust..om 8.00 mogen we ons melden op locatie 1. Dus op m'n dooie gemak om 7.45 thuis weg.

Voor de echte nachtbrakers..have fun, rij voorzichtig en ja gewoon lekker genieten. We mogen weer.

Bijna is het zo ver jongens! Hier hebben we het hele jaar naar uitgekeken! De 28e van december!
Iedereen: rij voorzichtig, geniet ervan en succes met het bouwen van de vuurwerktoren :p

Lekker op Pyrofm het sfeertje meepakken en het forum uitpluizen om de laatste slapeloze uren door te komen.. Nog heel even en we mogen weer!

Over een uurke op pad met mn broertje.
Laatste keer dat we samen Oud en nieuw hebben gevierd is meer dan 30 jaar geleden.
Wat zal het gaaf worden zondag :cool:

Samen besteld, samen stoken :D

Ik wens jullie allemaal veel shopplezier !

Ik had mij voorgenomen vroeg te gaan slapen, dat is gelukt. Maar om dan na 1,5 uur klaarwakker van de adrenaline te liggen is weer niet nodig

Om nog wat extra in de sfeer te komen, filmpje vorige jaar gemaakt. Dit jaar helaas geen tijd voor een nieuwe:

Good night!

De eerste halen de vangst al binnen. Heerlijk. Ik ga nu echt naar bed. Over 5 uur wekker. Goodnight

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan