Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan 't grootste deel van mijn bestelling ivm werk helaas zaterdag pas ophalen.. toch kriebelt het hier ook weer flink. Ben benieuwd of ik straks kan slapen! :D
Ik wens jullie in ieder geval veel succes en vooral plezier, geniet ervan!

Ik ga van dit topic vannacht hopelijk geen gebruik maken. Ik heb in de afgelopen 2 nachten 4 uur slaap totaal gepakt haha. Zo m´n vuurwerk ophalen en dan lekker slapen. Morgen weer een nieuwe dag om kruitstress te hebben!

Barney verdiend gewonnen, prima op zijn finishes, van der Voort kon het niet bijbenen. Wel een prima toernooi van Vincent. Nu lekker Michael kijken. En de zenuwen zijn ook zeker aanwezig, ondanks het bier. Heerlijk!!

Gewoon wakker blijven en genieten van de kruitstress, slapen doen we in het nieuwe jaar wel weer :D.

Inderdaad! De aanloop naar de jaarwisseling van september tot nu vind ik eigenlijk net zo leuk als de dag der dagen zelf. Het is de bittere bijsmaak als ik om 18:00 begin wetende dat het weer bijna voorbij is die juist de voorbereiding zo leuk maakt.

Help :bonk:
Ik kan niet slapen maar ben wel moe. Nog half herstellende van de griep.
De kruitstress heeft behoorlijk toegeslagen hier :p

Hoop dat ik lekker kan slapen straks. Nog even darts kijken en dan hopenlijk 4 uurtjes slapen.

Slaap zit er niet in, draai, draai, draai, inmiddels kan ik nog 4 uurtjes slapen voordat ik weer de auto in kan stappen.

Inderdaad! De aanloop naar de jaarwisseling van september tot nu vind ik eigenlijk net zo leuk als de dag der dagen zelf. Het is de bittere bijsmaak als ik om 18:00 begin wetende dat het weer bijna voorbij is die juist de voorbereiding zo leuk maakt.

Dat heb ik dus net zo, de voorbereiding en dan met name het afhalen vind ik minstens net zo leuk als oudjaarsdag zelf.

Zeker weten. Ik denk dat ik het anders ook allemaal niet waard vind. Je moet hier langer mee bezig zijn dan de dag.

Stiekem vind ik de momenten van ophalen, foto's maken en de eerste uren van het legaal afsteken het leukste. 12U moment is het mooiste moment, maar duurt kort en is ook het teken van dat het bijna afgelopen is en dat we weer een jaar moeten wachten.

Precies, je kunt van de voorbereidingen langer genieten dan van de 8 uurtjes stoken.

Ik heb dat dus ook

Ik moet morgen gewoon werken haha.. mijn vader haalt een deel op en ‘s avonds haal ik zelf deel 2 op.
Deel 3 haal ik vrijdag op om 6u :D Veel plezier allemaal morgen!

Klaarwakker nog, wel darten aan het kijken en nog wat site's bezoeken. Straks toch echt een poging wagen om te slapen.

Zelfde hier. Als Michael er klaar mee is ben ik er ook klaar mee. Dan een paar uur slaap proberen te pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan