Extreme Rythm [Uitloop]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1854
Artikelnaam: Extreem Rythm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 300 shots
Effectomschrijving: Gekleurde blinking mines tot rood, blauw, paars en zilveren blink, Chrysanthemum mines tot brocade crown, Zilveren, gele en crackling coconut effect.Groene blinking mines tot zilveren coconut met rode sterren, met witte blink, met groene blink, met rode blink, met brocade crown en chrysanthemum. Witte blinking mines tot zilveren coconut met rode sterren, met witte blink, met groene blink, met rode blink, met brocade crown en chrysanthemum. Rode blinking mines tot zilveren coconut met rode sterren, met witte blink, met groene blink, met rode blink, met brocade crown en chrysanthemum. Chrysanthemum mines tot zilveren coconut met rode sterren, met witte blink, met groene blink, met rode blink, met brocade crown en chrysanthemum.
Tijdsduur: 110 sec.
Stijghoogte:
Richtprijs: ...
Kartoneenheid: 2/5
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1854_extreme-rythem_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is echt een topbak. We hebben als vuurwerkwinkel deze om 18:00 geschoten. Dit is echt een bak met een whooow wat gebeurt hier. Ondanks de kleine tubes van 20mm.

Helaas heb ik er geen film van, maar deze gaat gefilmd worden dit seizoen.

Bij ons kost ie € 139,95 BoxumVuurwerk.nl Vollenhove

Deze was zo ontzettend gaaf.
Ramde er gruwelijk op los. Volgend jaar weer!!!

Leuk dat je de aandacht op deze bak vestigt, 3xH!
Ik had 'm nog niet eerder gezien, maar het lijkt op film inderdaad een spectaculair ding.
Volgens de effectbeschrijvingen zijn er 5 cakes, 300 schoten, 3000 gram kruit.
Daar klopt dus iets niet...
Zijn het nou 6 cakes, 50 schots, 500 gram per stuk?
Of 5 cakes, 60 schots, en dus in totaal hooguit 2500 gram?
Maakt op zich niet uit, het gaat om het totale plaatje, maar ik vind het wel opmerkelijk.

Hij is inderdaad in het midden des lands (Maarssen Fred!) te verkrijgen voor 129,95.
Daar staat ie bij de op=op, dus het vermoeden rijst dat de verkrijgbaarheid van dit apparaat niet meer zal verbeteren.
Misschien toch een motief om hem nu aan te schaffen?!

Goeie weet niet meer of het 5,of 6 cakes waren.
Wat ik wel weet is dat de finale ja vooral de finale salvos erg indrukwekkend waren.
Heb me verbaasd over de uitwerkingen van dit product.
Mocht je hem kunnen kopen. (Voor mij is de winkel te ver weg). Zou ik het zeker doen!!
Wat een pracht plaatje was dit.

Back
Bovenaan