Nachtbrakerstopic 27-28 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_7646.jpeg
Eerste kofferbakfoto van mijn ochtendtrip! Lang niet alles van de lijst mee kunnen nemen, want zelfs in Oldenberg waren alle populaire producten al op. Wel enorm geluk met de laatste Hackerman! Op de terugweg stond de snelweg rond Bunde helemaal vol haha, en dat rond half 1 ‘s middags

Ondertussen de laatste bestellingen van vandaag opgehaald in Rijssen bij knalkeet en valk. Allebei vlot aan de beurt en zo weer de deur uit!
Bij valk paar kleine items die er niet waren maar verder alles compleet

Net terug van de Intratuin Rosmalen. Had oa de Lion besteld, maar ze kwamen aangelopen met de Gorilla. Was al bang voor een vervanger, maar gelukkig gewoon een fout achter de toonbank :) Overigens heb ik de Gorilla ook, beide diertjes binnen dus!

Nou ik heb de fietstocht ook overleefd. Was van plan een foto te maken maar ik moest improviseren met allemaal jumbo tassen aan mijn stuur omdat het voorrek was afgebroken, en het zag er werkelijk waar uit alsof ik lege flessen verzamel voor de kost. Te pauper gewoon 😂 Lege reistas bungelend en schuddend op het loshangende voorrek en ook nog een compound achterop. Enfin deel 1 is binnen

Nou ik heb de fietstocht ook overleefd. Was van plan een foto te maken maar ik moest improviseren met allemaal jumbo tassen aan mijn stuur omdat het voorrek was afgebroken, en het zag er werkelijk waar uit alsof ik lege flessen verzamel voor de kost. Te pauper gewoon 😂 Lege reistas bungelend en schuddend op het loshangende voorrek en ook nog een compound achterop. Enfin deel 1 is binnen
Gelukkig is het vandaag droog en weinig wind.😇

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan