Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kofferbakje vol pareltjes
Je mist deze nog, echt wel een must have als je fan bent van fonteinen.Eerste bestelling binnenGelukkig zijn er nog winkels (Vuurwerk De Dump) met een uitgebreider assortiment aan fonteinen. Krijg de indruk dat je ze steeds minder ziet helaas.Bekijk bijlage 1806275
Mooi ding inderdaad! Niet voor dit jaar vrees ik. Maar er komen nog wel minimaal 8 fonteinen bijJe mist deze nog, echt wel een must have als je fan bent van fonteinen.
Heb je dan ook aan de onderkant gaatjes door de klei geboord, zodat de regen straks weer uit de tubes kan stromen?Luchten en beetje föhnen idd.
Gelukkig is het vandaag droog en weinig wind.Nou ik heb de fietstocht ook overleefd. Was van plan een foto te maken maar ik moest improviseren met allemaal jumbo tassen aan mijn stuur omdat het voorrek was afgebroken, en het zag er werkelijk waar uit alsof ik lege flessen verzamel voor de kost. Te pauper gewoonLege reistas bungelend en schuddend op het loshangende voorrek en ook nog een compound achterop. Enfin deel 1 is binnen
Gelukkig idd! Anders had ik nog veel harder scheldend op de fiets gezetenGelukkig is het vandaag droog en weinig wind.![]()
Neem je je poes mee in die rugtas bij het ophalen?Gelukkig idd! Anders had ik nog veel harder scheldend op de fiets gezeten
Hoelang moeten wachten?Eerste bestelling opgehaald. Vanavond weer om 19:00. En druk dat het was bij vuurwerkland!
Bekijk bijlage 1806302
Gewoon in de broekNeem je je poes mee in die rugtas bij het ophalen?