Leet
VWC lid
In de jaarbeurs?Zo bestelbonnen printen en aftellen maar! Morgen en maandag wat adresjes afrijden. Moeders had bedacht dat het leuk is morgenmiddag naar het kerstwintercircus te gaan.... aargh. Naja gelukkig omheen kunnen plannen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In de jaarbeurs?Zo bestelbonnen printen en aftellen maar! Morgen en maandag wat adresjes afrijden. Moeders had bedacht dat het leuk is morgenmiddag naar het kerstwintercircus te gaan.... aargh. Naja gelukkig omheen kunnen plannen.
Voor m'n slaapkamerdeur...Staan er al mensen voor de deur?
Winterbanden heb ik ook niet volgensmij, we zien vanzelf wel hoe het loopt daar. Heb papieren van de auto mee en paspoortBen ontzettend aan het twijfelen om de tijd die ik over heb (tussen 06:00 en 12:30) even naar duitsland te rijden voor wat sfeer en misschien wat kleins.
heb alleen momenteel geen winterbanden op de auto, vind dat zelf een beetje riskant. niet voor veiligheid maar voor controle.
tips? tricks? laatste keer duitsland shoppen was in 2016
Is geen winterweer dus dan hoeft dat niet toch?Ben ontzettend aan het twijfelen om de tijd die ik over heb (tussen 06:00 en 12:30) even naar duitsland te rijden voor wat sfeer en misschien wat kleins.
heb alleen momenteel geen winterbanden op de auto, vind dat zelf een beetje riskant. niet voor veiligheid maar voor controle.
Zolang er geen winterse omstandigheden zijn hoef je geen winterbanden.Ben ontzettend aan het twijfelen om de tijd die ik over heb (tussen 06:00 en 12:30) even naar duitsland te rijden voor wat sfeer en misschien wat kleins.
Winterbanden zijn alleen bij winterse omstandigheden nodig, daar hoef je je dus nu geen zorgen om te makenBen ontzettend aan het twijfelen om de tijd die ik over heb (tussen 06:00 en 12:30) even naar duitsland te rijden voor wat sfeer en misschien wat kleins.
Zolang er geen winterse omstandigheden zijn hoef je geen winterbanden.