Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morguh, jullie zijn lekker bezig geweest hier vannacht. Zelf een paar uurtjes af en aan geslapen en natuurlijk keurig ruim voor de wekker wakker. De enige dag per jaar dat mij dat lukt. :p

Wakker! Ruim voor de wekker, maar dat maakt me niks uit. Ik ga lekker beneden zitten met een lekkere bak koffie en zo lekker op pad!:handsup:

Zo dat was een korte nacht maar dat maakt vandaag helemaal niet uit. Over een paar minuten op pad om de eerste van de 4 bestellingen op te halen. Geniet van vandaag mannen.

Wekker gaat over 9 minuten en heb nog geen oog dichtgedaan :frusty:.

Dan maar een extra bakkie koffie en gaan met die banaan :idea:

Voor het eerst sinds heugenis stond deze nacht niet in het kader van werken in een winkel of zelf bestellingen ophalen maar gewoon slapen. Nou dat laatste ging niet, dus ik plan het voor volgend jaar maar weer zo als ik altijd heb gedaan :D

We zijn alweer een half uur onderweg na welgeteld 2 uur slapen. Normaal zou het een hel zijn, nu is het genieten. Succes allen!

Sinds uur of 3, met harde wind buiten, in mn hoofd (tot in droom aan toe) "waar is de storm, waar is de bliksem. Sta op! Het is tijd om te gaaaan!!!" ok, ok :D

Nou alles bij elkaar toch zeker wel 3u slaap gehad maar nou niet echt aan 1 stuk. Mezelf straks maar gaan klaar maken en met een uurtje de auto in

Wekker op 6.30 om naar Haokan te gaan en om 5.00 :shocked:
Wel erg jammer om te lezen dat het het laatste jaar zal zijn daar, altijd erg netjes geholpen door Jo en zijn team.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan