Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, het schiet niet op, Top2000 ook weer een lekker nummer met Muse, zo blijf je bezig
Hier in de afwachting van foto's hehe.
Dan maar een product fotootje erbij;

PXL_20231228_003834145.PORTRAIT.jpg

Dat ik ooit nog een discussie mag lezen over het fohnen van vuurwerk >_<
Ja, je moet wat he, nachtbrakers!

Maar ik ga toch eens proberen af te ronden, 10k posts in de Countdown dit jaar is al gehaald, wat een lekkere sfeer jongens! Geniet ervan, over een paar uur lezen we gewoon weer mee.

Nog een nachtaanbieding meegepakt bij Steenbergen. 2 DumBum 5 seconds meegepakt voor een tientje per stuk.IMG_8201.jpg

De eerste is binnen! Eindelijk een keer de special 2 van Katan in m’n bezit. Vlot en goed geholpen bij Orthen, waarvoor dank. Nu maar gauw een uurtje of 3 pitten!

Net in orthen geweest super geholpen door stan en liepen zelf mee naar de winkel 2 prodcuten waren er niet en heb ik netjes mijn geld voor terug gestort gekregen. Gratis compound kreeg ik de whitsling rainbow en mijn vader de dragon master.

Haha als je die gratis krijgt, heb je een mooi bedrag uitgeven daar! Oei wat was er niet op voorraad en wat was de reden?

Had steeds maar niet "het gevoel" dit jaar dat het echt bijna zover is. Nu wel, bedankt voor de foto's, geweldig topic dit.

Ik heb wel eens een keer een doosje Royal Thunders op de verwarming gelegd om te drogen, maar föhnen? :shocked: :D Haha!

Alles om ons vuurwerk maar in topconditie proberen te krijgen. :yes: :thumbsup:

Eddy.

Ik heb mijn knetterlintjes van de aldi en lidl ook welleens een paar weken voor de verwarming gezet. Werkte uitstekend :D

Had steeds maar niet "het gevoel" dit jaar dat het echt bijna zover is. Nu wel, bedankt voor de foto's, geweldig topic dit.
Exact dit, ineens is het aan, weg slaap, helemaal kak haha. Morgen net zo brak uiteindelijk, maar die kriebels zijn wel fijn ff.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan