Evo Bomber [Compound]

gewoon een ontzettend goed ding zo te zien op bovenstaande film.
kleuren top, tempo top, burst klinkt goed...

144x hetzelfde effect is mij iets teveel van het goede maar de kwaliteit is zo te zien prima!

Heb er dit jaar voor het eerst 4 van deze compounds gekocht. Vorig jaar op een demo gehoord, die burst is echt goed. Ben benieuwd. ik ga deze 4x als afsluiter doen, samen met wat andere producten.

Een box die er lekker op los ramt. De kleurtjes waren top. De crackling vond ik iets tegenvallen, maar zoals in de eerdere berichten al opgemerkt wordt is dat blijkbaar een batch 2019 dingetje.
Persoonlijk vind ik dit een box die leuk is om een keer gehad te hebben, maar geen blijvertje.

Op zich een leuke box, mooi uniek effect. De crackling viel een beetje tegen. Effect viel ook niet heel groot uit. Tempo was wel erg goed.

Ik heb de Bomber afgeschoten tijdens de laatste jaarwisseling (batch 20/21). Ik keek er enorm naar uit, omdat hij twee jaar ervoor een van de toppers van mijn collectie was, maar ik was vrij teleurgesteld: geen dikke burst meer, de peony's waren erg mager en het crackling effect was verworden tot een slap glittering-effect. De matige wind blies het effect zo weg.

Ik ga deze komend jaar dan ook eindelijk eens schieten. Hopelijk niet dezelfde ervaring als hierboven, maar gewoon de oude vertrouwde Evolution kwaliteit!

Back
Bovenaan