Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals Thomas al aangeeft kijk ik met name uit naar een normale oud & nieuw met de gezellige afhaaldagen. Maar als ik dan toch producten moet uitkiezen, ga ik voor de Special #4 in 4voud, de Otello en de Hamlet van Evolution.

Ik kijk het meeste uit naar een normaal oud en nieuw, waar wij de sfeer kunnen proeven in de winkels, op pad kunnen met de bestelbonnen en een muurtje bouwen.

Qua product kijk ik het meeste uit naar de Wolff Breakout. De straatfilmpjes beloven veel goeds.

Een normaal oud en nieuw. Niet over de schouder kijken of op andere wijze aan vuurwerkjes komen. Gewoon legaal de straat van knallen en kleuren voorzien. Die paar uurtjes die we hebben. Het ophalen, de voorpret, zelfs het ontkooien!

Qua producten.. : Pyro+Papel, Vivaldi, Argento Sacramentum, Scala 100a en weer de reactie van het publiek op de Wicked Whistle. Briljante cake.

Dat zijn bij mij de Corolla Blue van Funke en de Raptor Princess uit de Albert lijn van Funke. Normaal heb ik niet zulke dure blokken maar gezien de afgelopen jaren en pa die vorig jaar is overleden toch maar eens gek gedaan. Die ouwe man eens wakker schudden daarboven :)

De bestellingen zijn zo goed als klaar voor iedereen. Wel benieuwd waar iedereen nou het meest naar uit kijkt.

Ja waar begin je, denk dat ieder wel uitkijkt naar de totale collectie.

Mijn lijst is nog niet geheel af maar komt aan zijn einde (ligt aan de last minuten deals) voor nu toch wel benieuwd naar de kingstown hangover, noi-Z en glitter willow 2 color.

Ik kijk erg uit naar de tailgate fan, zeker na gisteren bij Huisman. Ben ook erg benieuwd naar de Push it to the limit van Albert/funke.

Heb toch wel 3 producten waar ik echt naar uitkijk:

1.2" Glitter Willow 2 Colorz
Transbomber Champions Edition
1.2" Escape from Hell

Worden ook de laatste 3 boxen die ik ga schieten. Staan al dik 2 jaar te drogen, dus ben benieuwd :)

Heb toch wel 3 producten waar ik echt naar uitkijk:

1.2" Glitter Willow 2 Colorz
Transbomber Champions Edition
1.2" Escape from Hell

Worden ook de laatste 3 boxen die ik ga schieten. Staan al dik 2 jaar te drogen, dus ben benieuwd :)
Escape is echt top! Helaas dit jaar niet kunnen vinden voor een leuke prijs in de buurt :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan