Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel Die Hand Gottes van Nordlicht en al het 'kleine' vuurwerk van Funke zoals Springteufel, Hollenfeuer en dat soort spul.

2 dingen waar sowieso erg naar uit kijk zijn:

Triple-X 2019 Batch
Break out - wolff

Ik kijk heel erg uit naar de komodo dragon en de springteufel.
Komodo dragon nog in bestelling staan in huizen de springteufel mogelijk maar gaan bestellen bij een lokale vuurwerkplanet dealer.
Al dat kleine f2 spul van Funke 1000 rubine enz enz
De artillery die ook kurkdroog staat te wachten in huizen.

Ja ik zou eigenlijk nog wel even door kunnen gaan, kijk overal wel erg naar uit op het moment!

Ik ga dan voor de Triple x en de tournament box. Beelden van beide boxen zien er geweldig uit, benieuwd hoe dat in de straat overkomt.

Voor mij toch wel de Full Assault en Tukkerbox 3 (compounds) en de Colourful Palms van GBV-Weco als het gaat om losse cakes. Ben erg benieuwd. Ziet er allemaal goed uit op film.

Voor mij de Smash Box 3 van Pangu. Sinds hij uit kan over getwijfeld om die te bestellen en pas toen hij al een jaar uitloop was daadwerkelijk besteld. Ben daar echt heel benieuwd naar.

Verder kijk ik specifiek uit naar de Stinger Bees, wat een fantastisch spul is dat :D

misschien apart maar meer het kleine f2 spul dan de grotere boxen i.v.m de prijzen. Is gewoon minder interessant geworden (uiteraard blijft het mooi spul)

Ik heb dit jaar voor het eerst een dikke funke compound, de vivaldi. Daar kijk ik erg naar uit en ook naar de 1.2" Total event box en willow mayhem, ook allebei voor het eerst.

Oei, deze is wel lastig dit jaar, heb een aantal parels die ik nog nooit heb gezien. TB champions, Blue Night Fire, Full Assault. Dat zijn de drie waar ik echt niet op kan wachten.

Naar de orc. Qua (klein) product op zich denk ik dat deze goed doet. Denk dat de kids in de buurt verrast zullen kijken en die gezichten zijn onbetaalbaar.

Dit jaar ook zeer moeilijk, meerdere toppers in de collectie die ik nog niet live heb gezien. Escape from Hell, Transbomber Champions Edition, Blue Night Fire qua grote bakken. Maar ben ook echt benieuwd naar de blokjes van de Albert lijn Candy Mountain, Push It To The Limit.

Heb er echt zoveel zin niet normaal! :biertje:

Mocht ik er aan kunnen komen dan kijk ik er heel graag naar uit om de Private label Insane Monsterbox af te steken. Mocht dit niet lukken dan als tweede keus waar ik ook zeer zeker naar uitkijk is Momentum. Een heerlijk doosje om met heel veel plezier naar te kijken. Had deze 2 jaar geleden ook afgestoken en was hier best wel van onder de indruk. Moet wel zeggen dat het toen windstil was en dat heeft dit blokje wel nodig. Maar dan komt het wel heel erg goed tot z'n recht. Ik kan 'm iedereen van harte aanbevelen. Dus Momentum is waar ik heel erg naar uitkijk. :)

Erg lastig dit, er zijn zoveel mooie producten (besteld) maar eerlijk gezegd heb ik denk geen 1 product meer waar ik het meest naar uitkijk. Enkel een normaal oud en nieuw zou al top zijn ongeacht welke dozen er op straat staan.

Maar oke, een kingstown hangover is wel iets waar je misschien wat meer naar uitkijkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan