Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk het meest uit naar de Caïro Crackling. Ik heb deze topper al een paar keer in actie gezien tijdens shows en keer op keer was het genieten. Kan niet wachten om deze in de straat te ervaren.

Daarnaast kijk ik ook erg uit naar het kleine spul zoals de Orc, Bengalfeuer Mix, Cracker Fontänen, maar ook zeker de Hurricane Twisters van China Red. Kan niet wachten!

Eerder had ik de Noi-Z die wordt bij mij helaas niet meer geleverd.

Nu erg benieuwd naar wat de 1,2 total event box in de straat zal doen!.

Ik kijk ontzettend uit naar de Armageddon en de Event Omnium, die boxen zien er op de straatfilmpjes heel bruut uit. Zin in!

Ik ben wel benieuwd om mijn Funke Cloudconnected met aansluitend Funke Tears from Heaven en aansluitend Funke Supernaut 2 te zien schitteren in de hemel.

Ik kijk toch wel het meeste uit naar de horn whistlers, jaren geleden 1 keer geschoten en weet nog dat ik erg onder de indruk was toen. Zo benieuwd of hij voor de 2de keer hetzelfde gevoel geeft.

Ik kijk toch wel het meeste uit naar de horn whistlers, jaren geleden 1 keer geschoten en weet nog dat ik erg onder de indruk was toen. Zo benieuwd of hij voor de 2de keer hetzelfde gevoel geeft.

Dat je er nog 1 hebt weten te vinden. Deze heb ik ook een keer gehad. De fluit gaat door merg en been. Wat een topproduct

Gezien het weerbeeld kijk ik vooral uit naar de i-shape cakes. Gelukkig kan ik mijn garage deuren open doen, cake vast zetten en rustig kijken.
Cakes als: cairo crackling, black dandy, pounding napalm katan special 1 en 2.
Bij teveel wind blijven de funke tears of ggold en de w-triple layer. En de big wave willow compounds echt staan!

6 x de Cairo Crackling en de Breakout van Wolff zijn toch wel de spektakelstukken waar ik het meest naar uitkijk.

Laatst bewerkt:
Garden Party 3 is nog steeds het product waar ik het meest naar uitkijk, hoewel ik die met meer dan windkracht 3 niet ga afsteken. Cairo Crackling wordt ook dik. Maar ook de Mega Mine ben ik benieuwd naar.

Hier zeker ook de Triple X maar vreemd genoeg kan ik ook echt niet meer wachten om de Hydra van Argento af te steken. Is maar weinig over bekend vergeleken met andere cakes en heb ik pas net als vervanger in m'n collectie gekregen. Aangezien ik naar het buitenland ga waar windkracht 1/2 voorspeld wordt hoop ik dat het goud daardoor echt héél lang blijft hangen :angel:

Hier wordt er het meest uitgekeken naar mijn eerste Funke cake haha, de 'Funke Austrum Z-1', 2 jaar geleden al besteld en kunnen hem nu eindelijk ophalen..

l_dum-bum-paraplu-dumbum-klasek-merchandise-umbrella-vuurwerk-merchandise-kopen.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan