Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Was t mooie van 2021-22. Was die jaren iedere dag een beetje met cat 1 aan t kloten op straat met de kinderen. Ik had namelijk mijn volledige vuurwerkbudget in cat 1 gestoken en moest zelfs de eettafel weg doen om er ruimte voor te maken.
Zie boven voor gecorrigeerde tekst.

• Haha
Waarderingen: heho
Erg benieuwd naar de Atlantis wel, daarnaast hoop ik eindelijk eens mijn iro kin beauty en/of karton mairo gold te bewonderen. Op naar mooi weer

Ik kijk vooral uit naar de Rubro Big Box XXL, nooit een assortiments pakket met cakes met een verschillend aantal schoten gehad omdat zulke assortimenten ook al een tijd niet meer beschikbaar waren . Vroeger had vooral Crown Collection dit soort pakketten altijd maar heb deze nooit gekocht destijds .

Uiteraard kijk ik ook uit naar de rest van mijn collectie wat ik besteld heb, maar dit soort pakketten lijkt me geweldig om op de stoep te zetten en rustig cake voor cake / fontein afsteken uit het pakket in de vooravond .

Na de recente belachelijke wijzigingen in de wet kijk ik nu behoorlijk uit naar de skyreaper, killer mutant en atlantis lion!!
Ben oprecht benieuwd hoe 2025 gaat zijn met alle kooikoze producten. Of flop of top.

Back
Bovenaan