Naar welk product kijk jij het meest uit ?

In onze collectie.....weet niet precies wat erin zit. We hebben nog wat dozen staan her en der, ik weet niet meer exact wat al is er een week of wat geleden een lijstje gestuurd. Ben het alweer vergeten haha....Maar ik weet vrij zeker dat er een Paranoid 2 bij zit, dus daar kijk ik best naar uit. Immortal Gold ook vrij zeker. En we hebben besteld...poohh....Elegance ook en verder geen idee eigenlijk.
Maar van alle boxen die nieuw zijn ben ik het meest benieuwd naar de Galacticos maar die gaan we zelf niet kopen hebben we besloten....

In onze collectie.....weet niet precies wat erin zit. We hebben nog wat dozen staan her en der, ik weet niet meer exact wat al is er een week of wat geleden een lijstje gestuurd. Ben het alweer vergeten haha....Maar ik weet vrij zeker dat er een Paranoid 2 bij zit, dus daar kijk ik best naar uit. Immortal Gold ook vrij zeker. En we hebben besteld...poohh....Elegance ook en verder geen idee eigenlijk.
Maar van alle boxen die nieuw zijn ben ik het meest benieuwd naar de Galacticos maar die gaan we zelf niet kopen hebben we besloten....

Paranoid 2 hier ook nog besteld :D

Wat wordt er dan allemaal gedropped? En hoe werkt het verder? Zetten bedrijven dit op hun site als het binnen is of als het beloofd is dat het binnenkomt?

Ik zal even een opsomming voor je maken. De drop bestaat uit:

Funke
Yggdrasil
Chinaboller D tigerbomb
Chinaboller D
Silberpalmen-Bunt F-1
Whistling Palms
Feuerwespen
Eisbrecher
Funkenregen Silber
Neon Knights 1
Silberpalmen-Bunt
Mini Color Crackling Fountains
Blue Blood
Romische Lichter 2 schuss
Knatterpetsche Silber
Towards Dead Ebd
Silberknister Heuler
Romische Lichter 10 Schuss
Baby Raketen Crackling
Scala 25-B
Luftheuler

Iskra
Aniol
Wzor
Razic
Godny
Neon King
Svarog
Wilk
Pozoga
Gatling 570 Gold Chrys
Pomnik
Bujny 1
Gniew
Kameleon
Erupcjia
Untamed Warrior
Potok

Argento
Pyroshow 1000 Cimelia
Gateling Gold Chrys 175s
Rauchbombe Blau
Azzurro
Rauchballe
Pyroshow Palermo
Titanball Gross
Fiori
Dualsmoke Pink
Hikaru
Dualsmoke Orange
Scorpio
Dualsmoke Blau
Rauchbombe Rot
Rauchbombe Blau
Rauchbombe Schwarz
Rauchbombe Orange
Rauchbombe Pink
Rauchbombe Gelb
Rauchbombe Weiss

Het duurt dan enkele weken voor de eerste shops ze binnen krijgen. Sommige winkels bieden ze al wel meteen aan, in de hoop dat ze alle aantallen krijgen die ze besteld hebben. Andere winkels wachten even tot ze binnen zijn.

Ik zal even een opsomming voor je maken. De drop bestaat uit:

Funke
Yggdrasil
Chinaboller D tigerbomb
Chinaboller D
Silberpalmen-Bunt F-1
Whistling Palms
Feuerwespen
Eisbrecher
Funkenregen Silber
Neon Knights 1
Silberpalmen-Bunt
Mini Color Crackling Fountains
Blue Blood
Romische Lichter 2 schuss
Knatterpetsche Silber
Towards Dead Ebd
Silberknister Heuler
Romische Lichter 10 Schuss
Baby Raketen Crackling
Scala 25-B
Luftheuler

Iskra
Aniol
Wzor
Razic
Godny
Neon King
Svarog
Wilk
Pozoga
Gatling 570 Gold Chrys
Pomnik
Bujny 1
Gniew
Kameleon
Erupcjia
Untamed Warrior
Potok

Argento
Pyroshow 1000 Cimelia
Gateling Gold Chrys 175s
Rauchbombe Blau
Azzurro
Rauchballe
Pyroshow Palermo
Titanball Gross
Fiori
Dualsmoke Pink
Hikaru
Dualsmoke Orange
Scorpio
Dualsmoke Blau
Rauchbombe Rot
Rauchbombe Blau
Rauchbombe Schwarz
Rauchbombe Orange
Rauchbombe Pink
Rauchbombe Gelb
Rauchbombe Weiss

Het duurt dan enkele weken voor de eerste shops ze binnen krijgen. Sommige winkels bieden ze al wel meteen aan, in de hoop dat ze alle aantallen krijgen die ze besteld hebben. Andere winkels wachten even tot ze binnen zijn.

Thx. Yggdrasil is leuk, Aniol viel me al op en er zullen er nog meer zijn die me interesseren....Nu twijfel ik weer, maten bellen of ze hier zin in hebben....Hoe weet je dit allemaal eigenlijk...interessant!

Back
Bovenaan