Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik op dit moment heb besteld wel de breakout en immortal gold.
IG vorig jaar ook gehad was heel bruut.
Breakout voor het eerst dus ben benieuwd of de verhalen kloppen.
Dr zijn wat dozen bijgekomen natuurlijk en waar ik nu ook elke keer aan moet denken van 'lekker dat ik ze heb' zijn de:
Crackle king
Dahlia spider
Metallion blitz

Het jaar van de kooi, pak wat je pakken kunt mede liefhebbers. We mogen in onze handen knijpen met het moois wat we ook in Nederland kunnen krijgen. Ben oprecht superblij dat ik dit jaar eens op tijd ben met de medelingen betreft afschaffing van producten in toekomstige seizoenen en dus dit mooie spul niet misloop.

1. Dark empress (Lion)
2. Sylvester mainframe
3. Break out
4. Obsessed
5. Samurai strike (Gorilla)

:handsup:

Qua nieuwe producten is dat tog wel de Coconut Bounty hoor, lijkt me ontzettend tof.

Voor ook kan ik echt uitkijken naar een aantal ROTP, Cairo en Crossette Switch.
En de Colorful City 2020 batch!

Laatst bewerkt:
Enorm veel zin om de Triple X aan te steken. Voor het eerst dit jaar dus ben heel erg benieuwd!

ben erg benieuwd naar de Piranha van CR.. in een dronken bui een kartonnetje teveel besteld! Dus of iedereen wilt duimen dat ze goed zijn. 🥲
Haha heerlijk. Ik kijk ook erg uit naar deze cake. De hoop dat deze net zo goed is als de Cairo.

Heb een hoop bakken waar ik naar uitkijk, maar degene die er voor mij uitspringen zijn toch wel de Argento pyroshow 1500-a malibu, Funke Goldbomber, Funke Scala 100a en Funke Fireball!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan