Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geniet er dan extra van! Maar dat zal vast en zeker goed komen. Dit is toch wel een bak die ik graag nog eens zou willen schieten, maar daar zal het niet meer van komen. Aan de andere kant heb ik ook nog diverse andere ‘golden oldies’ die ik nog eens een keer mag schieten. Dus heb nog niet te klagen.
Dat gaat vast en zeker lukken. Ik hoop wel dat er wat minder wind staat dan de vorige keer dat ik hem schoot, 2 jaar geleden, dat was eigenlijk niet te doen met die 50mm mines. Wellicht laat ik hem bij zoveel wind een jaar staan.

Lion van China Red. Ben benieuwd of de batch van vorig jaar nog te krijgen is en/of de batch van dit jaar net zo goed is.

Wat ik op dit moment heb besteld wel de breakout en immortal gold.
IG vorig jaar ook gehad was heel bruut.
Breakout voor het eerst dus ben benieuwd of de verhalen kloppen.

Laatst bewerkt:
Break Out, Gates of Heaven van FWS, de Disturbed cakes.

Ook ben ik benieuwd naar een hele lading fonteinen, heb er dit jaar genoeg in de collectie van groot tot klein. Merkte dat het me afgelopen jaar veel plezier gaf dat de kinderen dit zo mooi vonden.

FsW fireworks mayhem night en gatling. Op de videos een onwijs harde burst en grote boeketten.

Op dit moment naar de 1.2 Extreme Fireworks Show. Bij het zien van de straatfilmpjes krijg ik toch wel het gevoel dat deze bak alles hier uit NL. eruit gaat klappen. Dus hopelijk stelt die me niet teleur.

Bij mij ligt dat aan het weer tijdens O&N. Ik keek weleens uit naar de Triple X, maar als het windkracht 5 is, kijk ik er een stuk minder naar uit om die aan te steken haha. Maar ervan uitgaande dat we dit jaar windkracht 1-2 hebben heb ik nog wat mooie pareltjes staan zoals de Brasilian Box of een Winternight.

Break Out, Gates of Heaven van FWS, de Disturbed cakes.

Ook ben ik benieuwd naar een hele lading fonteinen, heb er dit jaar genoeg in de collectie van groot tot klein. Merkte dat het me afgelopen jaar veel plezier gaf dat de kinderen dit zo mooi vonden.
Had GoH vorig jaar ook in de collectie. Bij mij zat echter de lont aan de verkeerde kant bij deel 3 dus hoop dat ze dat gefixed hebben. Verder wel een lekkere rambak waar geen einde aan komt, vooral de crackling salvos waren top!

Special 2 van katan, waarschijnlijk laatste kans om em op de kop te tikken, nu het "oude katan" niet meer is.

Naar een dikke box waar goud in zit. Special 6 ofzo.

Na die 2 jaar met halve storm verlang ik wel naar een dikke goud bak. Nog zat op zolder staan ook.
Ik had vorig jaar voor het eerst de Magnum Temptation Willow 100 shots. Heerlijke goud bak. Aanrader!

De Stealth Zone, die wou ik vorig jaar al enkel was het budget op.
Daarnaast kijk ik naar Riakeo Beauty voor dit jaar als afsluiter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan