Mythos.

Op de meeste recente films lijkt het wel of het blauw weg is.
Niet zeker of het de fontijn zelf is of dat de cam's problemen hebben met het
oppakken van het blauw door de felheid van de andere kleuren.

Hoop dat het het laatste is gezien dat hij wel zo vet was.

Lijkt op dat laatste filmpje een gewone fontein met kleuren te zijn. Niet meer dat typische omgekeerde druppel effect. Dit stemt mij ietwat teleur. Ik wacht tot de demo's van ergens in november/december, zou hem daar graag eens willen zien.

Op de laatste demo kwamen vooral de rode en groene kleuren naar voren. De andere kleuren in wat mindere mate.

Omygod.. Dat verschil tussen de eerste en de tweede video.. Overeenkomsten zijn weer ver te zoeken! Breng die eerste dan niet uit. Maar Ók. Ik zal niet nog een topic op z'n kop zetten om deze reden. Die zijn er al genoeg..

Laatst bewerkt:
Omygod.. Dat verschil tussen fabriek en productvideo.. Overeenkomsten zijn weer ver te zoeken! Breng dan geen fabrieksvideo uit. Maar Ók. Ik zal niet nog een topic op z'n kop zetten om deze reden. Die zijn er al genoeg..

Dat was geen fabrieksvideo, dat was bij de freak promo in de zomer

Het eerste wat ik dacht was ´zo wat een mooie kleuren´.
Vind 9 euro veel voor zo´n fontein hij is niet spectaculair.

Maar die kleuren zijn mooi.
Dus maybe.

Op de eerste film is de prijs/kwaliteit een 10.

Op de tweede film vind ik de mythos er heel slecht uitzien. Gaat dit hem worden?

BUMP!

Nee even serieus, is deze onlangs nog ergens afgestoken? Het verschil is enorm tussen bepaalde films en dat weerhoud mij ervan hem te bestellen. Dus als er beeldmateriaal is, graag:wink:

Wel een vervanger gehad of cash back neem ik aan. ( Veel freaks komen van ver weg en zullen heus niet voor iets kleins terug komen. Al kan Haokan hier natuurlijk ook niks aan doen :)

Back
Bovenaan