Mystery Potje [Uitloop]

Haha wat een orginele producten komen er dit jaar op de markt!
Of het qua effect, schietrichting of label het maakt niet uit!
Erg leuk dit! :)

Ik ben een heel saai en serieus persoon. Ook al zie ik de grap er heel best van in, en vind het een heel verfrissend en origineel concept, ik voel me nauwelijks verleid dit te gaan kopen, ook al is ie maar een tientje... Stom hè.

Maar deze is dus bedacht ism VWC? Dat vind ik dan wel weer cool. De crewluitjes weten dus ook of deze met z'n lage stijghoogte van 8-12m. uiteindelijk wel de moeite waard gaat zijn? Durft iemand daar iets over te zeggen? Want als ik dan toch langs een Lesli-dealer fiets (bijna dagelijks)... :wink:

Ik dacht al wel dat dat antwoord zou komen... :p

Dus dit wordt een éénjaars-product? Want na deze jaarwisseling staan er filmpjes en verslagen online :p

Als ik even goed lees onder de foto van het betreffende potje staat er:"Dit komeetpotje wordt uitgebracht in zwarte label zonder tekst".

Een komeet potje schiet alleen maar tails zonder knallende boeket effecten.

Dus als dit klopt vind ik het weer duur voor een veredelde romeinse kaars.

Dit was vast de TOPPER van de avond, nietwaar Crewleden? :p

Ik vind het erg goed dat Lesli het mysterie rond dit potje gewoon stug blijft volhouden, zelfs tot op de demo hahaha!

Als ik even goed lees onder de foto van het betreffende potje staat er:"Dit komeetpotje wordt uitgebracht in zwarte label zonder tekst".

Een komeet potje schiet alleen maar tails zonder knallende boeket effecten.

Dus als dit klopt vind ik het weer duur voor een veredelde romeinse kaars.

Nee nee dat heb je fout. Een komeet is in de volksmond van Lesli genomen en beshouwen wij als een cake.
Maar wat het zal brengen, zullen jullie op 31 decmeber moeten zien. Kartonnetje (of 2)?

Nee nee dat heb je fout. Een komeet is in de volksmond van Lesli genomen en beshouwen wij als een cake.
Maar wat het zal brengen, zullen jullie op 31 decmeber moeten zien. Kartonnetje (of 2)?

Laat ze dan de juiste benaming gebruiken, dan krijg je ook geen verwarring.

In de prof wereld is een komeet niks anders als een tail, met of zonder staart.

Ik zelf zal nooit een cake veel inslaan zonder een filmpje ervan te zien. Mijn mening is dan ook een beetje veranderd. Leuk verzonnen maar wel lastig voor ons. Misschien toch maar 1tje uitproberen dan. :)

Mogen jullie verder niks zeggen? Knalcake of niet? Meerdere tegelijk of doet enkel het ook goed?

Je krijgt hem gratis bij je bestelling voor 15 december via de webwinkel van Lesli.
Dus kopen is er niet bij.:)

ook al doet dit potje het ruk, vind het wel weer geniaal hoe Lesli keer op keer de tongen los weet te maken met hun marketing ideeen. ken geen andere importeur die zo bezig zijn met innovatie en dit ook over weet te brengen..

Zie op de twitter van Patrick Pleyte dat ie het potje al thuis heeft!!!
maak me gek! ik weet niet hoe ik dit moet posten, wellicht volgt iemand van jullie hem??

Back
Bovenaan