Muziek

Zeker weten!

This is what governments are afraid of, they're afraid of a citizenry that is fully conscious... they actually want us to be unconscious. They want us to simply focus on this alert, problem solving competitive mentality that makes us good consumers and good competitivies in the business place..

They don't want us exploring the majestic & amazing depths of our consciousness because then we might start asking questions.....

En dan een lekkere beat. Dank voor het posten:)

Jaa beetje offtopic, maar steeds meer mensen worden bewuster. Spraak valt uiteindelijk weg als communicatiemiddel :) Daar gaan wel een hoop jaren overheen.

Ja dat proberen de Illuminati tegen te houden,:) Je kunt het zien als de matrix,we worden bestuurd,door het systeem. Klinkt mischien vaag en offtopic,maar er zijn mensen die de touwtjes in handen hebben. Denk dat je gelijkt hebt Eric,dat we op een dag praten zonder te spreken.

Ja dat proberen de Illuminati tegen te houden,:) Je kunt het zien als de matrix,we worden bestuurd,door het systeem. Klinkt mischien vaag en offtopic,maar er zijn mensen die de touwtjes in handen hebben. Denk dat je gelijkt hebt Eric,dat we op een dag praten zonder te spreken.

Ja hoevaak heb je wel niet dat je aan iemand denkt , en dat diegene net de hoek om komt. Of als je iemand wilt bellen en dat hij jou net belt.

Vaak zijn dat mensen waar je een hele goede band mee hebt. Met me ouders heb ik dat vaak , en bepaalde vrienden. Maar veel relaties en vrienden zijn tegenwoordig teveel op materialisme gebasseerd. Dingen zoals facebook enzo halen de interesse weg om iemand te leren kennen kwa karakter. Je weet wel weer wat iemand gaat doen.... Er komt een soort strijd van wie de meeste "likes" krijgt en ga maar door.

Het is een afleiding( een van de vele afleidingen ).
Vuurwerk zal zoiezo ook verdwijnen ! Ik praat hier nu wel zo.
Maar ik stook toch +- 1000 euro aan vuurwerk elk jaar haha. Ik denk dat ik in de loop van de jaren er toch mee stop..

Ik ga wel in de bergen wonen ofzo, heerlijk elke dag wakker worden zonder stress... heb het best veel de laatste tijd door bepaalde dingen.

Laatst bewerkt:
http://love-hz.co.uk/track/return

Dit soort nummers bezorgen me een traan,en kippenvel! Het hoeft niet groots,om groots te zijn. Mooie warme synth,die me raakt. Zowel een gevoel van vrede,als een gevoel van verdriet.

Dat is goede muziek om te mediteren. Ja ik mediteer ook weleens, als ik druk in mijn hoofd ben. :) Zo leer je nog eens iets over mensen. :p Niemand weet dat eigenlijk van mij.

Ik vind Lordi ook wel een gave band

Ja dat is niet voor niks, dit kan nog wel onder het kopje ''muziek''
maar alles wat daaronder zit vind ik allemaal tering herrie :p
ieder zn eigen smaak toch

http://humanerror.bandcamp.com/album/endure-yourself Een van mijn favoriete artiesten sinds vorig jaar! Human Error. De naam beschouw ik als iemand met de nodige beperkingen,als een vorm van zelfspot. Maar Perfectie door inperfectie,zo kan je het ook noemen. Mooie rustige muziek,met toch de nodige kracht erin. De Magnadrive Remix,is wel dansbaar. Maar voor de rest meer een luister album.

Toch even voor de mensen die wat minder met het hardere in het rock/metal genre hebben; een rondje classic dan maar! Lijkt allemaal wat in contrast te staan met mijn gebruikelijke muziek, maar ook dit luister ik regelmatig tot dagelijks!

AC/DC - Shoot to thrill

Golden Earring - Twilight Zone

Iron Maiden - Fear of the dark (gotta love that intro!)

Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine

Back
Bovenaan