Burning Salvo
VWC lid
Epica blijft bij mij toch favoriet maar ik kan tegenwoordig prima naar andere soorten muziek luisteren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker weten!
This is what governments are afraid of, they're afraid of a citizenry that is fully conscious... they actually want us to be unconscious. They want us to simply focus on this alert, problem solving competitive mentality that makes us good consumers and good competitivies in the business place..
They don't want us exploring the majestic & amazing depths of our consciousness because then we might start asking questions.....
En dan een lekkere beat. Dank voor het posten![]()
Ja dat proberen de Illuminati tegen te houden,Je kunt het zien als de matrix,we worden bestuurd,door het systeem. Klinkt mischien vaag en offtopic,maar er zijn mensen die de touwtjes in handen hebben. Denk dat je gelijkt hebt Eric,dat we op een dag praten zonder te spreken.
http://love-hz.co.uk/track/return
Dit soort nummers bezorgen me een traan,en kippenvel! Het hoeft niet groots,om groots te zijn. Mooie warme synth,die me raakt. Zowel een gevoel van vrede,als een gevoel van verdriet.
Ook altijd lekker om te luisteren System Of A Down
Ben helemaal niet van het heavy metal
maar moet toegeven dat system of a down toch wel erg goed is![]()