Muziek

Werd door me kids hier op gewezen:)

Lekker nummer, zouden we zelfs het songfestival mee kunnen winnen in mijn ogen.
Maar ja, wie ben ik...

Ik hou hiervan, herkenbaar in de opgroei fase van mijn kids:)

Haaa de goede oude tijd. Vroeger op de basisschool hadden we 1 keer per maand een bonte woensdag ochtend, waarin iedereen een stukje moest opvoeren. Ik deed dan samen met nog een paar kinders of Kinderen voor Kinderen of een stukje van Ome Henk. :p

Met bovenstaande act hebben we zelfs nog de eerste prijs gewonnen. :D

Ik keek laatst DWDD en daar was de band Epica in de show. Ik heb weer een nieuwe ontdekking gedaan op muziekgebied. :D

:holland:

Haaa de goede oude tijd. Vroeger op de basisschool hadden we 1 keer per maand een bonte woensdag ochtend, waarin iedereen een stukje moest opvoeren. Ik deed dan samen met nog een paar kinders of Kinderen voor Kinderen of een stukje van Ome Henk. :pIk keek laatst DWDD en daar was de band Epica in de show. Ik heb weer een nieuwe ontdekking gedaan op muziekgebied. :D

Haha, hou ook van Epica.
Ontdekt in de burn out fase van me leven.
Dit nummer gaf me veel kracht en zette de trend van me verdere muziek keuze...
Voelde als een thuiskomen, echt een heel divers en mooi nummer!
Kijk hem helemaal...

Laatst bewerkt:
Ik keek laatst DWDD en daar was de band Epica in de show. Ik heb weer een nieuwe ontdekking gedaan op muziekgebied. :D

[video]

:holland:

Als je Epica goed vindt (en dat zijn ze ook zeker!), zou ik ook eens kijken bij Within Temptation (ook van nederlandse bodem) en Evanescance. In mijn ogen een beetje vergelijkbaar, maar misschien net een klein tikje anders.

Van elk even een voorbeeldje dan maar;
Within Temptaion - Ice Queen

Evanescence - Bring me to life

En nog maar één van Evanescence, een nummer dat erg veel voor me betekend en me dan ook altijd in tranen achterlaat; My Immortal

Werd door me kids hier op gewezen:)

Lekker nummer, zouden we zelfs het songfestival mee kunnen winnen in mijn ogen.
Maar ja, wie ben ik...

Ik hou hiervan, herkenbaar in de opgroei fase van mijn kids:)

Eerlijk is eerlijk... Weinig mis mee. Ligt goed in het gehoor. Leuk dat kinderen zoiets doen en dat het na al die jaren toch gewoon door gaat (Wel met nieuwe kinderen :p ).

Laatst bewerkt:
Geweldige nummers smilli! Echt waar!

Heeeerlijk vrolijk!

Beetje in dezelfde richting blijvend;
Ensiferum - Burning Leaves

Als je Epica goed vindt (en dat zijn ze ook zeker!), zou ik ook eens kijken bij Within Temptation (ook van nederlandse bodem) en Evanescance. In mijn ogen een beetje vergelijkbaar, maar misschien net een klein tikje anders.

Ken ik zeker, Sharon woont hier om de hoek:)
Ook een gevoelig nummer gezongen door Tarja, dat is de tweede naam van me dochtertje:)
I love Nightwish with Tarja

Laatst bewerkt:
Leerde deze band jaren terug kennen in me burn out periode, apart en lekker nummer dit...
Zorgde voor de omslag zoals ik nu ben:)

Ken ik zeker, Sharon woont hier om de hoek:)
Ook een gevoelig nummer gezongen door Tarja, dat is de tweede naam van me dochtertje:)
I love Nightwish with Tarja

Dat is wel tof, gewoon Sharon die een straat verder woont! Volgens mij ga ik maar verhuizen dan naar jouw dorpje toe :)

Vind deze op een of andere manier ook wel mooi. Lekkere bas erin, lyrics klopt voor mijn gevoel en kan me er wel in vinden. En ondanks dat Linkin Park de laatste jaren in mijn ogen echt véél slechter is geworden, staat deze wel in mijn favorieten.

Zal nooit kunnen tippen aan nummers als In The End, Numb en One Step Closer, maar het is ergens ook niet zo slecht als sommige andere nummers..

Zo heey.. er wordt weer gerapt in de nrs van linkinpark!.
Ja dat klinkt een stuk meer in de goede oude richting.

Back
Bovenaan