YOYOYO
VWC lid
Noteer ik vriend.Mocht ie per ongeluk niet in je vrachtwagen passen, houd ik me aanbevolen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Noteer ik vriend.Mocht ie per ongeluk niet in je vrachtwagen passen, houd ik me aanbevolen
Bij mij krijg je er een bakkie pleur en een oliebol voor terug.Noteer ik vriend.
Ik heb ze alle twee dus ik kan het je 1 januari vertellenIk vind het een prachtige compound. De effecten en het tempo spreken me aan. De kleurrijke finale is ook fraai en minder standaard.
Maar ik twijfel erg of dit spektakelstuk waardig is, of dat ik toch voor zekerheid kies en (weer) de Great Wall pak.
Het blijft toch een serieuze smak geld.
Zo dan, inderdaad een mooie bak. Prijs blijf ik te hoog vinden.Paar maanden terug in Duitsland op een demo geschoten. Manman lekker hoor!
Absoluut lekker. Verveelt mij geen moment!Paar maanden terug in Duitsland op een demo geschoten. Manman lekker hoor!
Precies dat ja. Voor mij een no-go. Coco Extreme zag er beter uit.Sommige boeketten vallen me toch wel slordig/klein uit, zeker voor de prijs. Kleuren zijn wel erg goed.
Prachtig stukje vuurwerk. Vooral compound 2 is erg mooi. De prijs tja veel geld maar je hebt wel wat anders in de straat als een standaard compoundje.
Hier in de straat dit jaar als afsluiting met de great wall.
Ik zou toch de elegance nog eens goed bekijken. Er is geen betere bak met zulke strakke tempowisselingen in heel nederland.Als ie zo goed is als op het filmpje samen met die Great Wall een schitterende afsluiting! Wel filmen, voor als we onze traditie officieel ten grave dragen. Wel leuk om beelden van vroeger te hebben, maar ook beelden van toe de hobby op leeftijd was en dichtbij het einde is welkom denk ik!
Voor hier weten we het nog niet. We hebben nog ergens een Funke Paranoid 2 staan, al vele jaren. Is wel wat. We hebben denk ik nog een Tournament box, geen echte afsluiter vind ik. We hebben nog denk ik een oude Mai Tai Tailgate (weet ik bijna zeker)...Is wel leuk! We krijgen nog twee Sylvester Mainframes die echt niet tegenvielen zeg! Etc. Ik weet niet wat er precies allemaal besteld is, wel over gehad maar weer vergeten...
Ik zou zelf graag van Pyro Specials de King of the SKy willen hebben of misschien van Pryme de Daykin. Maar of dat echt gaat gebeuren....Als Nederlandse bak zou ik graag willen geloven dat die Galacticos van Rubro echt doet wat het filmpje belooft, maar ik geloof het niet. Die Riakeo bakken hebben het voor mij vaak net niet. Ik mis tempowisselingen en ik denk ook goede salutes. Te Weinig hebben twisters erin, vind ik ook leuk. Uit belgie misschien de Stealth Bomber...Mooi bak!
Afijn: we zien wel..
Ik zou toch de elegance nog eens goed bekijken. Er is geen betere bak met zulke strakke tempowisselingen in heel nederland.
Doel op Nederlandse bodem heElegance hebben we al besteld hoor, die is ge-wel-dig! Dakyn vind ik wel nog wat beter, verschil tussen een cijfer 9 of een cijfer 10...
Doel op Nederlandse bodem he![]()