Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

vergeet niet dat je een week lang moet stoken? :p

Je hoeft geen week te blijven !!. Dat zou in mijn geval ook beter zijn :D
Ik kan wel zeggen ik ga langer en ga dan voor drie dagen vuurwerk etc en bijvoorbeeld 4 dagen om een stukje China te zien, maar denk niet dat mij dat lukt met de gedachte dat je kan en mag stoken.

schrijf mij maar in TORRR desnoods slapen we in goekope hotels maar als we maar kunnen stoken.

€1000,00 stoken heb ik wel over voor een week.
ben nu meer kwijt voor een paar uur, dus dan valt €1000,00 wel mee.

lijkt me een belevenis. (mag ik dromen)

schrijf mij maar in TORRR desnoods slapen we in goekope hotels maar als we maar kunnen stoken.
€1000,00 stoken heb ik wel over voor een week.
ben nu meer kwijt voor een paar uur, dus dan valt €1000,00 wel mee.
lijkt me een belevenis. (mag ik dromen)

Schrijf mij maar in ? haha.. ik ben niets aan het organiseren hoor. Heb er wel oren naar, maar dan moet het thuisfront en de financieen het wel toelaten. Maar er zou inderdaad wel een topic over kunnen worden gemaakt wie er serieuze belangstelling heeft om daar met een club daar naar toe te gaan.
Wel moeten we ons dan goed laten informeren beterft slaapplaatsen, welke locatie de voorkeur heeft en waar het beste vuurwerk te kopen ed.

ik denk dat het niet zo gemakkelijk gaat als de meeste denken. het is niet even een vakantie boeken als dat je in europa gewend bent.
ze spreken daar bijna geen engels. je hebt met vervoer te maken, hoe kom je op de juiste plekken? waar verblijf je? een 3 sterren hotel daar is volgens mij een ster hotel hier in Nederland. als je de weg kwijt bent, ben je helemaal de ***.

als je gaat, ga dan met iemand die ervaring heeft met reizen in China, die de juiste plekjes weet en dergelijke.

Juist de punten die @znpyro noemt moet je wel mee rekening houden
hou er ook rekening mee dat Evelien al daar was en dus al heel veel informatie heeft opgezocht/wist. Tis niet zo gemakkelijk als de meeste denken

En gerwin hoeveel tapes zijn er vol van de 8 :D ?

Groetjes.

naja, als er een groep van vwc daar heen gaat, kan je misschien met de hele groep een tolk nemen, zal niet zo duur zijn en die kosten kan je dan gewoon delen.

ik denk dat het niet zo gemakkelijk gaat als de meeste denken. het is niet even een vakantie boeken als dat je in europa gewend bent.
ze spreken daar bijna geen engels. je hebt met vervoer te maken, hoe kom je op de juiste plekken? waar verblijf je? een 3 sterren hotel daar is volgens mij een ster hotel hier in Nederland. als je de weg kwijt bent, ben je helemaal de ***.

als je gaat, ga dan met iemand die ervaring heeft met reizen in China, die de juiste plekjes weet en dergelijke.

Hoteletje is vanaf Nederland te regelen (zoiets heet een reisbureau :wink:). Eten is geen probleem en in de grote stad spreekt men redelijk Engels is mijn ervaring. (2004, Beijing)

Reis visum is ook wel handig, net als inentingen etc.

Lijkt me nog wel eens gaaf om mee te maken zeg!

Fijne terugreis allemaal.

greetz

Vanavond om 18.00 uur zijn we veilig op Schiphol geland na een 13 uur durende vliegreis vanaf Guangzhou.
Vervolgens heeft een bus ons naar Eemnes gebracht waar we als groep afscheid van elkaar hebben genomen.
Zoals gezegd, er komt nog een uitgebeid reisverslag met foto,s en films.
Maar vanuit deze plaats wil ik Evelien en Ruud nogmaals bedanken voor alles wat zij voor ons gedaan gedaan hebben om het ons naar onze zin te maken.
Om met de woorden van Rinus Michels te spreken: Dit vergeten wij nooit meer.!!

Laatst bewerkt:
blij dat jullie heelhuids terug zijn, en denk terug aan de momenten.
lees de verslagen wel, rust maar uit van alle indrukken en de reis

:) Welkom thuis en bedankt voor de bijna dagelijkse info vanuit China. Nu zou ik net als Marco zeggen : rust lekker uit en uhhhh..... kom zo snel mogelijk met het filmateriaal :rolleyes: :D

Welkom thuis heren,

Rust lekker even uit, kijk zelf het matriaal terug om nog even te genieten, en post het daarna graag ook op VWC (liefst nog voor vrijdag :p)

Was leuk om alle avonturen (of een klein deel daarvan) hier te kunnen lezen:)
Moet een pracht ervaring zijn geweest!
Ik wacht met smart op jullie reisverslag en beeldmateriaal!

heren, welkom thuis :D
ik heb enorm genoten van de verslagen die zijn gepost tijdens jullie reis :D
rust lekker uit en upload wat filmpjes aub :D

Hoteletje is vanaf Nederland te regelen (zoiets heet een reisbureau :wink:). Eten is geen probleem en in de grote stad spreekt men redelijk Engels is mijn ervaring. (2004, Beijing)

natuurlijk, alles is te regelen. voor de mensne die wat over hebben die kunnen dat wel, want ff via reisbureau hotel boeken, dat kost zeker nog wel wat. ik hoorde namelijk iemand zeggen: voor 1000 euro flink knallen, nou reken maar op minimaal 2000, exclusief bijkomende kosten die je zomaar maakt.

Meesten denken erg makkelijk over een reisje china zie ik alweer. Geloof me dat is niet zomaar even boeken hoor ;). De vliegries excl hotels enz was 700 euro meen ik. Daarnaast in welk hotel ga ja zitten ? lang niet elk hotel maakt waar wat ze zeggen. Het liefste zit je in een hotel waar veel buitenlanders zitten omdat daar meestal (gebrekkig) engels wordt gesproken. Daarnaast hadden wij ook Ray (van de fabriek van marijn) bij ons die zeer goed engels sprak en dus makkelijker was met vervoer met taxis enz. Daarnaast heb je ook nog een visum en alles nodig. En veel fabrieken staan niet zomaar te springen om een groep toeristen een rondleiding te geven :(

Maja ik ben weer wakker na een goed nachtje goed slapen wat ik gisteren tijdens het vliegen niet heb kunnen doen :) Ik zal proberen vanavond alvast wat films online te zetten :)

ik denk er niet makkelijk over Gerwin, maar ik liet me meeslepen dat als er ooit zo,n reis georganiseerd wordt ik werkelijk mee ga.
ik weet dat er heel wat bij kom kijken en dat je het niet zo maar doet.

maar in iedergeval Gerwin, waar ik van droom hebben jullie gedaan en ik ben benieuwd naar de verslagen en films vooral van de blokken.

p.s. je lag mooi tussen de snippers.

Back
Bovenaan