Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

IK WIL OOK !!!!!!!!!!
Ik kan ook niet wachten op jullie foto's en filmpjes
Misschien toch maar weer een staatslot halen deze maand, kan ik alvast boeken voor volgend jaar , haha
gegroet !

Zit er nu toch wel op eigelijk. Over 3 uurtjes stapen we in de bus voor de terugreis naar ghangzou welke +- 5/6 uur duurt. Vanavond met de hele groep in de Iris pub eten en nog even shoppen. Waarna we morgenvroeg in het vliegtuig stappen naar nederland. Heb supper tijd gehad maar ben wel blij dat we weer terug gaan want die Chinesen heb ik nu wel genoeg gezien haha.

De groetjes en mijn eerstvolgende verslag zal wss in NL zijn.

Hokkie Tokkie, Kat in een Wokkie!

Jongens bedankt voor jullie mooie verhalen, heb er echt van genoten!
Ben net als de rest benieuwd naar jullie beeldmateriaal en belevenissen :bye:

Goede reis terug mannen. Heb genoten van al jullie verslagen en foto's en ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's die nog komen gaan.
Slaap lekker in t vliegtuig straks.

Mannen, allemaal bedankt voor jullie geweldig leuke en spontane reacties.
Het geeft ons goed gedaan en vooral gestimuleerd.

We zijn net aanbeland in het Garden Hotel in Guangzhou.
Over een uur gaan we met de hele groep eten in een Ierse cafe/restaurant, vlakbij het hotel.
Dit diner wordt door Ruud en Evelien aangeboden.
Wederom een fantastisch gebaar.
Morgenvroeg gaat om 05.00 uur de wekker.
Om 06.00 staat de bus klaar om ons naar het vliegveld van Guangzhou te brengen.
Van Guangzhou vliegen we naar Beeing (3 uur) en van Beeing naar Amsterdam Schiphol (11 uur)
Het zal een vermoeiende reis worden, maar toch wel weer blij als we thuis zijn.
Het was een geweldige ervaring om mee te maken.
En 1 ding weet ik zeker: het was de eerste keer China en zeker niet de laatste keer.
Tot morgen in Holland.
Ik wens jullie een fijne dag.

Ik wens jullie allemaal en hele goede terugreis en ik ben benieuwd naar wat jullie als klein souveniertje eventueel als handbagage oid mee terug nemen. Mijzelf kennende zou ik me niet kunnen bedwingen en komt er zeker iets mee terug, al was het maar alleen een lontje of een logo van iets :D

Ik wens jullie allemaal en hele goede terugreis en ik ben benieuwd naar wat jullie als klein souveniertje eventueel als handbagage oid mee terug nemen. Mijzelf kennende zou ik me niet kunnen bedwingen en komt er zeker iets mee terug, al was het maar alleen een lontje of een logo van iets :D

Er worden voor Matterfreak al snippers van de heilige grond meegenomen, dus ik denk dat er ook zeker een zooi logo'tjes meegenomen worden, voor het Museum ofzo :wink:

Wat word hier toch veel gepost.
Over matten gesproken: Mike (Mattenfreak) : This is the place for you to be.

Mooie opmerking Fred haha, dit is toch een droom die uitkomt voor jullie geweldig! Leuke foto's mooi exemplaar van Gerwin tussen het rood.

De goedkoopste vlucht die ik kan vinden naar Beijing is € 451,84 ( retourtje ) , valt toch wel mee. Ik weet niet hoe duur een onderkomen is, maar dit biedt iig perspectief. Ik dacht dat het stukken duurder zou zijn.

Laatst bewerkt:
chinees nieuwjaar is volgend jaar iig op 3 feb

wij gaan het volgend jaar ook zeker doen! Zeker na de verhalen van de heren, heeft et mij nog warmer gemaakt!

De goedkoopste vlucht die ik kan vinden naar Beijing is € 451,84 ( retourtje ) , valt toch wel mee. Ik weet niet hoe duur een onderkomen is, maar dit biedt iig perspectief. Ik dacht dat het stukken duurder zou zijn.

450€ valt me enigzinds nog wel mee, anderzids is het wel €450 en dan heb je nog niets. Nou is onderkomenen daar relatief goedkoop (zeker vergeleken met Nederland), maar er zijn ook hele dure hotels, vooral in Beijing. Al met al moet je her voor €750 p.p. goed te regelen zijn (dat is goedkoper dan een half verzorgde (skipas+materiaal+6 dagen les) wintersport vakantie naar Tjechië!). Maar dan het vuurwerk nog... €1000 p.p. totaal voor een weekje haalbaar? Zou kunnen, ligt eraan hoeveel je stookt.

Ik ben benieuwd naar het beeldmateriaal mannen!

Denk dat 1000 euro de man wel heel veel is.
Als je al zag dat een 4'' blok 55 euro kost en je er ook nog eens kan onderhandelen.
Dan zal een normaal prof blok wel stukken goedkoper zijn en normale cake's al helemaal.
Maar goed, we wachten wel tot hun terug zijn en zullen het dan wel horen.

Back
Bovenaan